Gå til innhold

Hvordan bearbeide på egen hånd??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Tillegg: Slik at det man har gjort og opplevd ikke skal brenne seg i ens sinn. Hva kan man gjøre selv for å unngå det og legge det vonde bak seg.

Snakke, snakke, snakke. Snakk med mennesker som står deg nær, tillat deg å føle hva enn du måtte føle, jobb med å bygge degselv opp, kom deg ut blant mennesker, tren, spis riktig, skriv dagbok. Opplever du å sitte fast, så ikke nøl med å søke hjelp.

Gjest dårlig samvittighet for allt!

Snakke, snakke, snakke. Snakk med mennesker som står deg nær, tillat deg å føle hva enn du måtte føle, jobb med å bygge degselv opp, kom deg ut blant mennesker, tren, spis riktig, skriv dagbok. Opplever du å sitte fast, så ikke nøl med å søke hjelp.

Jeg har ingen å snakke med, de som har stått meg nærmest har vendt meg ryggen. Jeg blir ikke trodd og jeg kan ikke ta det opp med fastlegen, for det er for kingkig og jeg stoler heller ikke like godt på andre mer så jeg må bearbeide på egen hånd,så takk for svar

Tillegg: Slik at det man har gjort og opplevd ikke skal brenne seg i ens sinn. Hva kan man gjøre selv for å unngå det og legge det vonde bak seg.

Du trenger noen, det er iallfall sikkert :) Ikke avskriv legen din som hjelp, men prøv å snakke med ham/henne.

En annen ting jeg har lært selv er kontroll over egne tanker, det høres kanskje rart ut, men det kreves en viss trening for å ha full kontroll..

Min oppfatning er at alt er mulig å komme over/leve med, du skal ikke gå rundt å holde fast ved leie ting.

Søk litt om tankefeltterapi, les og jeg håper det kan hjelpe deg. Det er ganske enkelt egentlig, det handler kun om kontroll på hvilken retning dine egne følelser skal ta :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...