Gå til innhold

Vortemiddel, hva menes?


Gjest vorta skal vekk

Anbefalte innlegg

Gjest vorta skal vekk

Jeg fortsår ikke denne bruksanvisningen her på et vortefjerningsmiddel: Håper noen kan hjelpe meg.

Det står:

" For å frigjøre kryogassen, press beholderen med tommelen 3 ganger etter hverandre. Behold applikatoren over vorten i minst 10 sekunder"

Betyr dette at jeg skal spraye på 3 ganger hvor jeg holder den inne i 10 sekunder hver gang? Eller betyr det at jeg skal holde den inne 10 sekunder til sammen? Eller 10 sekunder etter jeg har sprayet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener å huske at jeg pumpet tre ganger først og så holdt den greia mot vorta i 10 sek etterpå. Det blir iiiiiskaldt, men det skal være sånn. Lykke til! Det hjalp ikke hos meg, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

Jeg mener å huske at jeg pumpet tre ganger først og så holdt den greia mot vorta i 10 sek etterpå. Det blir iiiiiskaldt, men det skal være sånn. Lykke til! Det hjalp ikke hos meg, men...

Gjorde det vondt? Har kjøpt meg nå og på pakningsvedlegget mitt står det at det kan gjøre vont. Og da tør ikke jeg, Norges største pyse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det vondt? Har kjøpt meg nå og på pakningsvedlegget mitt står det at det kan gjøre vont. Og da tør ikke jeg, Norges største pyse.

Det er sikkert ikke så veldig vondt, og så pysete går det jo ikke an å være. Ondt skal ondt fordrive, vet du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det vondt? Har kjøpt meg nå og på pakningsvedlegget mitt står det at det kan gjøre vont. Og da tør ikke jeg, Norges største pyse.

Ikke dritvondt, men litt ubehagelig. Fotvortene mine forsvant ikke det minste av det så for meg var det bortkastede penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...