Gå til innhold

Føler en enorm tomhet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest MistetDenEneste

Uff, har du noen å snakke med? Hvis ikke kan fastlegen være et alternativ. Jeg har ett godt råd til deg som sikkert føles håpløst akkurat nå, men du vil komme deg gjennom det, Tiden Leger Alle Sår.

Ja jeg vet at tiden leger alle sår, men har jeg har så sterke følelser for denne dama. Turbulent forhold til tross.

Ja jeg vet at tiden leger alle sår, men har jeg har så sterke følelser for denne dama. Turbulent forhold til tross.

Det er veldig sterke og vonde følelser en får ved et samlivsbrudd, og dessverre er det en del av livet for de fleste av oss.

Tiden hjelper oss , men vi kan også hjelpe tiden litt ved å rette fokus på oss selv og egne gjøremål. Ellers har trim vært en god måte for meg til å få ut vonde følelser på når jeg har vært i lignende situasjon.

Og tanken om at hun var den eneste er ikke rett. Jeg vet inderlig godt hvordan det der kjennes ut, men mennesket har en enorm evne til å gå videre og tilpasse seg nye ting. Den evnen har du også. Stol på det og kom deg gjennom dagene ved å være snill med deg selv. Tenk på alle de andre som har gått gjennom lignende. Vi har også overlevd, selv om vi innerst inne tror vi elsker høyere og at vårt forhold skiller seg ut fra andres. Du har de samme mulighetene inne i deg. Og det vil bli bedre. Den smerten du kjenner på nå vil avta.

Gjest MistetDenEneste

Det er veldig sterke og vonde følelser en får ved et samlivsbrudd, og dessverre er det en del av livet for de fleste av oss.

Tiden hjelper oss , men vi kan også hjelpe tiden litt ved å rette fokus på oss selv og egne gjøremål. Ellers har trim vært en god måte for meg til å få ut vonde følelser på når jeg har vært i lignende situasjon.

Og tanken om at hun var den eneste er ikke rett. Jeg vet inderlig godt hvordan det der kjennes ut, men mennesket har en enorm evne til å gå videre og tilpasse seg nye ting. Den evnen har du også. Stol på det og kom deg gjennom dagene ved å være snill med deg selv. Tenk på alle de andre som har gått gjennom lignende. Vi har også overlevd, selv om vi innerst inne tror vi elsker høyere og at vårt forhold skiller seg ut fra andres. Du har de samme mulighetene inne i deg. Og det vil bli bedre. Den smerten du kjenner på nå vil avta.

egentlig så vil jeg bare gjøre slutt på alt, flykte, rømme..........

Annonse

Gjest Ulvinnen

egentlig så vil jeg bare gjøre slutt på alt, flykte, rømme..........

Gjør for all del ikke noe overilt. Gi deg selv og henne litt tid. Dere trenger begge å venne dere til den nye situasjonen.

Når ting har falt på plass, er det mulig dere kan gjenopta forholdet, om enn i litt andre former.

Hvis du trenger å snakke ut med henne, er jeg sikker på at hun er åpen for det.

Ønsker deg alt godt, *klem*.

Hvis du nærmer deg bunnen....ring noen som står deg nær, noen å snakke med som du stoler på.

Eller ring en hjelpetelefon. Mental Helse feks.

Eller legen, legevakten.

Mens du er istand til å søke hjelp. Gjør det nå. Noen som er glad i deg sitter uten å vite hvordan du har det. Ring.

Gjest MistetDenEneste

Gjør for all del ikke noe overilt. Gi deg selv og henne litt tid. Dere trenger begge å venne dere til den nye situasjonen.

Når ting har falt på plass, er det mulig dere kan gjenopta forholdet, om enn i litt andre former.

Hvis du trenger å snakke ut med henne, er jeg sikker på at hun er åpen for det.

Ønsker deg alt godt, *klem*.

Tror du virkelig hun vil prate? Det tror ikke jeg, jeg er håpløs....

Gjest Ulvinnen

Tror du virkelig hun vil prate? Det tror ikke jeg, jeg er håpløs....

Ja, det tror jeg at hun vil. Det er ikke sikkert det forandrer beslutningen hennes, men det kan være godt for begge å få lagt frem alle tanker og få snakket gjennom situasjonen.

Og helt håpløs er du sikkert ikke ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...