Gjest Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 hallo jeg har fått et problem med at jeg har begynt med og lære engelsk for mye. så nå har jeg begynt og glemme norsk. er dette vanlig, ? jeg er norsk opprinnelig født og oppvokst i norge ser/hører mye på engelsk film/musikk jeg har også begynt og svare på engelsk hvis jeg blir spurt på norsk (spontant spørsmål) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Jeg opplever ofte at jeg tenker og drømmer på engelsk, ettersom jeg bor i England og snakker språket hver eneste dag, hele dagen. Men jeg har en bryter i hjernen for når jeg skal snakke/skrive norsk. 0 Siter
lucifer-92 Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Jeg opplever ofte at jeg tenker og drømmer på engelsk, ettersom jeg bor i England og snakker språket hver eneste dag, hele dagen. Men jeg har en bryter i hjernen for når jeg skal snakke/skrive norsk. ja men jeg bor i norge har aldri vært i et bare engelsk språkelig land 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 ja men jeg bor i norge har aldri vært i et bare engelsk språkelig land Jeg forstår det. Jeg sier bare at du må hjelpe hjernen din skille mellom de to språkene. Sorter ord og uttrykk. Tenk deg så en bryter de flipper av og på. 0 Siter
lucifer-92 Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Jeg forstår det. Jeg sier bare at du må hjelpe hjernen din skille mellom de to språkene. Sorter ord og uttrykk. Tenk deg så en bryter de flipper av og på. skal prøve det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.