Gå til innhold

Ekstrem svetting, pga Efexor

Gjest kan ikke være Efexor foruten

Anbefalte innlegg

Er det en vanlig bivirkning ved medisinen? Vi er to som bruker den, og begge har det likens. Må legge på håndklær når vi våkner på natten. Sommer som vinter. I sommer kunne jeg vasket håret isvette og det bare av å støvsuge gulv. Det renner. Den andre har det likedan. Flere som har det slik??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332866-ekstrem-svetting-pga-efexor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svingstang1365381247

Jeg hadde det også slik på efexor. Jeg kaldsvettet voldsomt om natten, og jeg har forstått det slik at det ikke er en unik bivirkning på efexor. Dessverre. Blir det for ille ville jeg vurdert å prøve en annen medisin.

Jeg har også dette problemet, ikke hele tiden, men av og til. Muligens at stress utløser dette mer enn normalt. Både cipralex og efexor. Hvilke andre merker er alternative?

Gjest Stemning

Jeg har også dette problemet, ikke hele tiden, men av og til. Muligens at stress utløser dette mer enn normalt. Både cipralex og efexor. Hvilke andre merker er alternative?

Noen med tilbakevendende depresjoner kan bruke stemningsstabiliserende meds. Gir ikke slike bivirkninger.

For dem det måtte gjelde.

Svingstang1365381247

Noen med tilbakevendende depresjoner kan bruke stemningsstabiliserende meds. Gir ikke slike bivirkninger.

For dem det måtte gjelde.

Kun stemningsstabiliserende da? faktisk ett reelt alternativ for meg. Bruker en liten dose før leggetid slik at jeg får en god søvn

Annonse

Gjest Stemning

Kun stemningsstabiliserende da? faktisk ett reelt alternativ for meg. Bruker en liten dose før leggetid slik at jeg får en god søvn

Du tar nok AP før leggetid, den virker også litt stemningstabiliserende. Men tror ikke den virker nok mot depresjon alene.

Tenker på type Lamictal, Oriforil...epilepsimeds.

Gjest Svetteguri

Svetten rant på meg også da jeg brukte Efexor. Rant fra under pupper, den rant på ryggen, håret var svett all over, det rant fra knehasene, fra under magen, jeg var konstant klam og svett. Det var forferdelig. Nå bruker jeg Cipralex og svetter ikke mer enn normalt.

Svingstang1365381247

Svetten rant på meg også da jeg brukte Efexor. Rant fra under pupper, den rant på ryggen, håret var svett all over, det rant fra knehasene, fra under magen, jeg var konstant klam og svett. Det var forferdelig. Nå bruker jeg Cipralex og svetter ikke mer enn normalt.

Fikk du hetetokter også?

Annonse

Hadde du like god nytte av Efexor som du har på Cipralex??

Gjest Svetteguri

Hadde du like god nytte av Efexor som du har på Cipralex??

Cipralex virker mye bedre på meg, på en roligere måte.Ingen bivirkninger, utenom lav sexlyst da, men det må en vel regne med ved de fleste slike piller. På Efexor fikk jeg forresten økt sexlyst, på grensen til det plagsomme. Rare lyster som ikke var meg, for å si det sånn, uten å gå i detalj.Jeg ble også veldig oppgira på Efexor i perioder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...