Gå til innhold

Personlighetsforstyrrelse.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

digi1365381208

Det varierer nok. Man kan imidlertid godt vite om sin egen paranoia.

Men hva skal en gjøre for ikke og trå i salaten, for og si det på den måten. Er det noe jeg ikke må gjkøre, eller er det ok og snakke om alle ting? Er jo usikker som dere forstår.

Men hva skal en gjøre for ikke og trå i salaten, for og si det på den måten. Er det noe jeg ikke må gjkøre, eller er det ok og snakke om alle ting? Er jo usikker som dere forstår.

Oppfør deg normalt og snakk normalt til personen. Om personen gir uttrykk for at den blir overvåket, at alle er i mot vedkommende eller at det foregår et komplott mot han så ikke jatt med da dette er sykdomsprat. Men det har ingen hensikt å begynne å argumentere mot dette og prøve å overbevise om at det personen tenker er tull. Pens om nødvendig inn på andre temaer. Jeg syns det blir helt feil at en skal behandle mennesker med psykiske lidelser på en spesiell måte, en bør behandle dem som folk, følge vanlig folkeskikk og ta vanlig hensyn. Bare prøv å vær en vanlig venn, du.

digi1365381208

Oppfør deg normalt og snakk normalt til personen. Om personen gir uttrykk for at den blir overvåket, at alle er i mot vedkommende eller at det foregår et komplott mot han så ikke jatt med da dette er sykdomsprat. Men det har ingen hensikt å begynne å argumentere mot dette og prøve å overbevise om at det personen tenker er tull. Pens om nødvendig inn på andre temaer. Jeg syns det blir helt feil at en skal behandle mennesker med psykiske lidelser på en spesiell måte, en bør behandle dem som folk, følge vanlig folkeskikk og ta vanlig hensyn. Bare prøv å vær en vanlig venn, du.

Takk for svar, er helt enig med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...