Gjest nei nei nei Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Man blir plutselig sløv og slapp,må bare legge seg og verker overalt. Hjertet løper løpsk,er det angst? 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Det kan sikkert være angst, men det minner også om måten min mor beskriver sine anfall av hjerteflimmer. 0 Siter
Gjest nei nei nei Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Det kan sikkert være angst, men det minner også om måten min mor beskriver sine anfall av hjerteflimmer. Det var skummelt,må man til lege da eller er det ikke farlig? Følte samtidig mye energi som jobbet i kroppen,og at jeg har flere kropper på flere plan. Mulig jeg får slike tanker når jeg blir bekymret pga det "anfallet". Umulig å vite hva som er hva,var redd min siste time var kommet. Er sååå sliten nå og håper på en bedre dag i morgen. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Det var skummelt,må man til lege da eller er det ikke farlig? Følte samtidig mye energi som jobbet i kroppen,og at jeg har flere kropper på flere plan. Mulig jeg får slike tanker når jeg blir bekymret pga det "anfallet". Umulig å vite hva som er hva,var redd min siste time var kommet. Er sååå sliten nå og håper på en bedre dag i morgen. Jeg vet ikke om det er farlig, folk kan i hvert fall leve greit med det i maaaange år. Men om flimmeret blir langvarig, så vet jeg at min mor har vært inne på sykehus for behandling. Jeg ville ha tatt kontakt med lege for å utelukke noe fysisk, i hvert fall. Hvis du kan kjøpe eller låne deg ei pulsklokke, så vil du få oversikt over pulsen din under et slikt anfall. Når hjertet flimrer, da raser det avgårde, og pulsen er veldig høy. Men det er vanskelig å ta pulsen på vanlig måte, fordi hvert slag blir mindre merkbart for fingertuppene. 0 Siter
Gjest nei nei nei Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Jeg vet ikke om det er farlig, folk kan i hvert fall leve greit med det i maaaange år. Men om flimmeret blir langvarig, så vet jeg at min mor har vært inne på sykehus for behandling. Jeg ville ha tatt kontakt med lege for å utelukke noe fysisk, i hvert fall. Hvis du kan kjøpe eller låne deg ei pulsklokke, så vil du få oversikt over pulsen din under et slikt anfall. Når hjertet flimrer, da raser det avgårde, og pulsen er veldig høy. Men det er vanskelig å ta pulsen på vanlig måte, fordi hvert slag blir mindre merkbart for fingertuppene. Takk,får bare kontakte lege. Dette er det siste jeg trenger nå. 0 Siter
tiliti Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Kan også være blodsukkeret som faller/svinger på grunn av uregelmessig spising ev. kombinert med kosthold med mye karbohydrater. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Kan også være blodsukkeret som faller/svinger på grunn av uregelmessig spising ev. kombinert med kosthold med mye karbohydrater. Blodtrykksfall kan det vel også være. Uansett lurt å ta en tur til legen for å finne ut hva det er. 0 Siter
Gjest nei nei nei Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Kan også være blodsukkeret som faller/svinger på grunn av uregelmessig spising ev. kombinert med kosthold med mye karbohydrater. Må visst få orden på mye skjønner jeg. Nå man har vært psykisk syk er det lett for å tenke at det er det som kommer tilbake,men det kan like gjerne være fysisk. Det ville være bedre for meg om det var det i grunn. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Må visst få orden på mye skjønner jeg. Nå man har vært psykisk syk er det lett for å tenke at det er det som kommer tilbake,men det kan like gjerne være fysisk. Det ville være bedre for meg om det var det i grunn. Om du har vært plaget psykisk, så er det sikkert lett å tro at nye plager også er av psykisk art, ja. Men jeg kan ikke tenke meg annet enn at det fysiske må utelukkes før du evt kan få behandling for det psykiske uansett. Har ikke så mye erfaring, da. 0 Siter
Gjest nei nei nei Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Om du har vært plaget psykisk, så er det sikkert lett å tro at nye plager også er av psykisk art, ja. Men jeg kan ikke tenke meg annet enn at det fysiske må utelukkes før du evt kan få behandling for det psykiske uansett. Har ikke så mye erfaring, da. Tror nok du har rett i det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.