Gjest (Anonymous) Skrevet 14. august 2001 Skrevet 14. august 2001 Jeg hadde keisesnitt for ca.7 mnd. siden. Etterpå varte renselsen i ca.9 uker, jeg blødde friskt helt til de siste dagene. Jeg hadde også menssmerter de siste ukene av renselsen. Etterpå har jeg hatt 3 blødninger. De to første kom med 3/4 ukers mellomrom og varte bare 1-3 dager. Så gikk det ca. to mnd. før det kom en ganske kraftig blødning som varte i over en uke. Nå har det gått over en mnd. siden dette, og sist uke trodde jeg mensen skulle komme pga. vonde menssmerter (i korsryggen) som kom og gikk i en uke(jeg er ikke gravid). Hva kan dette være? Er det vanlig at menstruasjonen er uregelmessig etter en fødsel (har alltid vært regelmessig før)? Jeg ammer hvis det har noen betydning. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 15. august 2001 Skrevet 15. august 2001 Vanligvis blir mensen ganske regelmessig når den kommer tilbake, men det kan jo være skjedd endringer i kroppen i mellomtiden. Få en sjekk hvis det fortsetter slikt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.