Gå til innhold

NHD: Farlig bivirkning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest trilafon

Dette kalles akutte dystonier.

Det er ikke farlig, men særdeles ubehagelig og en del skremmende første gang.

Er det en bivirkning som kan bli værende, eller vil den alltid forsvinne ved dosereduksjon / slutt?

Ville du anbefalt meg å slutte med medisinen pga dette? Jeg har forøvrig ikke fått sagt ifra til behandler da denne er på ferie. Reduserte dosen selv, men har liten lyst til å kutte ut medisinen da jeg nettopp har vært veldig syk (bipolar).

Nils Håvard Dahl, psykiater

Er det en bivirkning som kan bli værende, eller vil den alltid forsvinne ved dosereduksjon / slutt?

Ville du anbefalt meg å slutte med medisinen pga dette? Jeg har forøvrig ikke fått sagt ifra til behandler da denne er på ferie. Reduserte dosen selv, men har liten lyst til å kutte ut medisinen da jeg nettopp har vært veldig syk (bipolar).

Fortsett med den lavere dosen du nå bruker. Husk å si fra til psykiateren.

Dette er vanligvis en bivirkning som kommer i starten av behandlingen, og særlig om en har trappet litt raskt opp. På en lavere dose kommer den ikke tilbake.

Gjest trilafon

Fortsett med den lavere dosen du nå bruker. Husk å si fra til psykiateren.

Dette er vanligvis en bivirkning som kommer i starten av behandlingen, og særlig om en har trappet litt raskt opp. På en lavere dose kommer den ikke tilbake.

Tusen takk, det var beroligende å høre :-). Ha en hyggelig dag !!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...