Gå til innhold

har jeg skadet ungen min?

Anbefalte innlegg

For et øyeblikk siden hadde de to ungene mine en kjempe krangel og storebror på 4 slo minstemann gjentatte ganger i anskiktet. Jeg hadde snakket til ham flere ganger, uten at han hørte og grep ham sint og satt ham resolutt ned i stuas lenestol, med beskjed om "å sitte til han bestemte seg for å oppføre seg". Han begynte å gråte og sa han fikk vondt i ryggen. Da jeg så etter hadde han et rødt lite merke nederst i korsryggen. Jeg ble helt fra meg, og ble iskald og varm omhverandre. Tenk om jeg har skadet ryggen hans! Jeg har aldri noen gang gjort noe i nærheten av å skade ungene mine og det var overhode ikke meningen at det skulle ende slik.

Er det mulig det kan ha oppstådd skader som følge av støtet han fikk i ryggen, selv om han hopper og danser omkring nå? Det var en lenestol med myke puter, men likevel....et slag oppover i ryggraden kan umulig være bra.

Nå er det jeg som har vondt og jeg har fått meg en lærepenge langt utover hva jeg nesten tåler. Aldri mer om jeg gjør noe slikt igjen!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33296-har-jeg-skadet-ungen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, alle sier jeg har tatt litt av med dette, men det får nå være. Det røde lille merket viser seg å stamme fra en knapp som stod litt ut av stolryggen. Altså ingen indre blødning eller hva det var jeg nå har plaget meg selv med. Jeg satt han ikke så hardt ned, men kverna begynte å gå når jeg oppdaget merket. Hva om? Tenk om?

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Ettersom gutten ikke synes å være plaget av ryggvondt, tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for at hendelsen har medført noen varig skade.

Dessverre kan jeg ikke fastlå dette med sikkerhet uten å undersøke han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...