Gå til innhold

NHD: Hva mener du om faste innleggelser?

Anbefalte innlegg

Gjest skal jeg gjøre dette?

Jeg har fått dette tilbudet. Kjenner jeg får angst av å skulle bli innlagt igjen. Alle der vet alt liksom og jeg blir sykere av å bli konfrontert med fortiden, ptsd. Jeg forbinder på en måte psykiatrisk med fortiden om du skjønner, og får veldig mye angst.

Er det da noen vits i disse innleggelsene? Jeg fungerer best når jeg holder meg laaaangt unna alt som kan minne om fortiden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332991-nhd-hva-mener-du-om-faste-innleggelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skal jeg gjøre dette?

Kan ikke de faste innleggelsene holde seg unna fortiden og fokusere på nåtid og fremtid?

Det er bare det at de som jobber der vet.. redd de har det samme synet på meg som de som gjorde meg vondt. Sikkert helt galt tanker, men jeg får voldsom angst.

Men om jeg får en forsikring på at fortiden ikke skal "røres" så blir det vel litt bedre. Blir litt usikker, vet ikke helt hva de mente med dette. Men skal på et møte snart, så da får jeg vel avklare endel. Takk for svar !!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...