Gå til innhold

Kan NAV lese alt om meg??

Gjest paranoid nok ifra før

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer på om man kan ha en fortrolig samtale med legen sin lenger. NAV kan lese journaler, helsepersonell snoker i journaler og taushetsplikten er det slettes ikke alle som tar seriøst.

Nav stoler ikke på noen høres det ut som. De ser på alle som potensielle trygdemisbrukere.

Nav stoler ikke på noen høres det ut som. De ser på alle som potensielle trygdemisbrukere.

Det kan virke sånn. NAV leser journalen din i tilfelle du er trygdesnylter. For ikke å snakke om alt det andre som kan lagres og innhentes av opplysninger om deg nå om dagen - i tilfelle du er/blir kriminell, terrorist osv... Hvor ble det av personvernet? Jeg føler en smule sunn paranoia, for jeg liker ikke dette!

Annonse

Gjest høstløv

Det kan virke sånn. NAV leser journalen din i tilfelle du er trygdesnylter. For ikke å snakke om alt det andre som kan lagres og innhentes av opplysninger om deg nå om dagen - i tilfelle du er/blir kriminell, terrorist osv... Hvor ble det av personvernet? Jeg føler en smule sunn paranoia, for jeg liker ikke dette!

Jeg liker heller ikke at vi blir overvåket på alle bauer og kanter.

,

Men tenker som så: Jeg har ingenting å skjule, så egentlig gjør det ingenting.

Gjest paranoid nok ifra før

Visstnok gjelder det bare om de har grunn til mistanke.

Men at enkeltindivider kan misbruke systemet er klart, men sånn har det alltid vært, i større eller mindre grad...

Hvem er det som skal bestemme om det er trygdesvindel eller ikke da? Kontordama på NAV? Hvem er det som har bedre kunnskaper der enn legen/psykologen din til å vurdere dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...