Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går ikke.

Hvis jeg f.eks. ser noen jeg føler for å smile til, så får jeg bare dårlig samvittighet, så det lar jeg være. Må ikke vise at du liker noen, veit du.

Jeg mener fortsatt at løsningen er "Just do it". Hvis du ikke vil prøve, så er jo det ditt valg, men jeg tror ikke det finnes noen annen metode.

Det går ikke.

Hvis jeg f.eks. ser noen jeg føler for å smile til, så får jeg bare dårlig samvittighet, så det lar jeg være. Må ikke vise at du liker noen, veit du.

Må ikke vise at du liker noen? Hva slags sannhet er det?

Man kan dessuten utmerket godt smile til noen uten å vite om man liker dem eller ikke. Jeg smiler ofte til fremmede voksne når jeg må manøvrere meg rundt småbarna deres på turveien eller i butikken, for å vise at jeg forstår situasjonen og at det gå helt greit.

Jeg kan smile og si hei til naboer jeg ikke er så glad i, også.

Annonse

Ja...

Jeg vet.

Jeg snakker derimot om noe annet, nemlig det å smile til noen man liker. :-)

Du skal ikke tenke hele tiden hva folk tror når du gjør det eller dat, så lenge du ikke skader eller oppfører deg dårlig mot andre. Hvis noen skulle tro at du er en overgriper fordi du smiler til dem, ( noe som jo er helt naturlig ) så blir ikke ditt problem. Du har jo bare vist vanlig høflighet, ikke sant ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...