Gå til innhold

Normalt å bli verre ved bytte av AP?

Anbefalte innlegg

Holder på å bytte AP, fra Zeldox til Abilify. Stod opprinnelig på 80 mg Zeldox, og trappet først ned til 60, så 40, og i går 20 mg. Trappet samtidig opp på Abilify, 5 mg, 10, og i går 15.

Men jeg opplever å bli verre. Jeg sov ingenting i natt. Opplever symptomforverring (det er bare i leiligheten jeg "får fred", overalt jeg er ellers hører jeg folk snakker om meg, et konstant gnål), og økt stress (kanskje pga all koffeinen jeg har tyllet i meg for å ikke duppe av på dagtid).

Vet ikke hva jeg bør gjøre jeg. Har ikke time hos psykiateren før ut i september, når overgangen skal være ferdig, og jeg er fri fra zeldox og står på 20 mg abilify.

Er det vanlig å oppleve forverring som går over i dette tilfellet?

Bør jeg snakke med psykiateren? Kan ringe til ekspedisjonen og forklare situasjonen...

Men er også fast bestemt på at jeg har lyst til å bruke abilify i stedet, fordi jeg har fått endel mer energi som følge av å trappe ned på zeldox (med de antihistaminerge bivirkningene den medisinen har).

Beklager å poste to tråder, men i dette tilfellet er det sikkert ok. Regner med det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333123-normalt-%C3%A5-bli-verre-ved-bytte-av-ap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...