Gå til innhold

hjerne.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt paa 18, det har skjedd noe uvanlig med meg, jeg studerer paa vgs. jeg skal starte i 3vgs nu i hosten.Det jeg lurte pa er at er det mulig aa tenke daarligere:S paa slutten av 2 aaret jobbet jeg veldig hardt pga eksamer og prover fikk ikke saa mye sovn gikk paa kaffe osv. naar jeg var ferdig med vgs.. i lopet av sommerferien begynte jeg aa merke at jeg tenker ikke klart lenger tenker daarlig greir ikke henge med i diskusjoner er rett og slett ikke smart nok lenger og glemmer ting som jeg burde huske, jeg glemmer navn paa ord bedrifter osv i lopet av eksamer fikk jeg lavblodtrykk eller det foltes saant ut jeg ble plustlig helt utmattet kunne saa vidt gaa ble veldig svimmel og svak.. ja jeg har blitt svakere ogsaa jeg var en gutt som trente minst 4 ganger i uken og var liksom en sterk gutt naar de eldre trengte hjelp med noe saa kalte de paa meg men naa foler jeg meg nesten som u bruklig.. jeg fikk 4.6 i snitt i aar. hadde fag som kjemi samfunnokonomi laerern i samfunnokonomi mente til aa med at jeg var bedre enn han skulla ha en 6r der. det bekymrer meg veldig. jeg lurer virklig paa hva det er. Jeg har sokt paa google osv men de gir meg ikke klart svar.. jeg haaper ikke at det er noe alvorlig sykdom.. jeg vil ikke vaere treig i hodet. det foles ikke godt ikke paa denne tiden av aldern.! Jeg vil virklig finne ut hva det er.. haaper virkelig om du kan hjelpe, takk paa forhaand.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333195-hjerne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...