fabianka Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg er blitt så dårlig. For ca. en mnd siden ba jeg om innleggelse, fordi det er noe jeg har jobbet med i terapi, å søke hjelp før det blir for ille. Har jobbet med risikosituasjoner og varselsignaler, jeg føler jeg handlet etter disse avtalene. Men jeg ble skrevet ut etter noe timer. Nå er jeg blitt mye dårligere men vet ikke om jeg tør be om hjelp, slik jeg gjorde sist. Følte meg ikke godt tatt i mot på sykehuset, syns overlegen var veldig nedsettende og nesten gjorde narr av meg fordi jeg hadde bett om hjelp. Jeg tror jeg er blitt psykotisk igjen. Hører stemmer som gir meg ordre om å skade en viss person i rl. Han ber meg også om at jeg tar livet av meg hvis jeg ikke oppfyller hans ønske. Jeg ser også ting som er ubehagelige. Føler meg så veldig sliten! Sosionomen som bruker å gå her hos meg kommer hjem fra ferie i morgen. Jeg funderer på om jeg skal ringe henne i morra og fortelle hvordan jeg har det. Har en timeavtale med fastlegen min om en uke, pga noe somatisk, kan jeg snakke med han om dette da? Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare meg en uke til her på egen hånd. Føler nesten at det går dårligere for meg for hver dag som går. Nå har jeg forsøkt meg hjemme en mnd uten hjelp, alle har jo vært på ferie , fastlegen også. For en mnd siden, da jeg ble dårlig sendte vikaren til fastlegen en henvisning til dps, men jeg har enda ikke hørt noe fra dem, det var den 2 juli. Jeg klarer ikke å være her alene hjemme lenger, hvor skal jeg henvende meg??? Vil nødig til psykehuset igjen for å bli ledd av og skrevet ut etter bare noen timer, det var bare så fælt. Føler hun overlegen nærmest bare gjorde narr av meg, selv om jeg forsøkte å fortelle om avtalene med tidligere behandler.Ble ikke møtt med forståelse og det var så tungt å bli sendt hjem igjen i samme farta. Er det noen som har peiling på hva jeg gjør nå? Selvmordet som venter vil jeg ikke så gjerne gjennom føre, jeg har jo barna. Men jeg er redd for at jeg ikke skal klare å stå imot i lengden dessverre. Å gjøre andre noe vondt har jeg heller ikke lyst til forå si det sånn, da tar jeg heller livet av meg sjøl. De sier hele tiden til meg at jeg er en morder, at jeg har drept de på tvn, men jeg kan ikke huske noe av det, så jeg vet ikke lenger om det er sykdom eller sant. Vær så snill å hjelp meg noen. Hilsen fabianka 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333233-jeg-er-s%C3%A5-d%C3%A5rlig-t%C3%B8r-jeg-s%C3%B8ke-behandling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym for i kveld Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ta kontakt med din fastlege i morgen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333233-jeg-er-s%C3%A5-d%C3%A5rlig-t%C3%B8r-jeg-s%C3%B8ke-behandling/#findComment-2792396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hei, Jeg synes det er leit at du ikke ble behandlet mer respektfullt da du søkte hjelp sist. Synes du skal kontakte både sosionomen og evt. fastlegen din i morgen; det er bra at du forsøker å ta ansvar for din egen helsemessige situasjon og ber om den hjelpen du har behov for. Lykke til:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333233-jeg-er-s%C3%A5-d%C3%A5rlig-t%C3%B8r-jeg-s%C3%B8ke-behandling/#findComment-2792459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ja, jeg synes du skal søke hjelp - igjen. Ta kontakt med fastlegen i morgen. Jeg synes det er utrolig trist at en er så dårlig samkjørt i den lokale psykiatrien at en et sted lærer når en skal ta kontakt, mens en et annet sted blir dårlig mottatt når en nettopp gjør som en har lært og blitt oppfordret til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333233-jeg-er-s%C3%A5-d%C3%A5rlig-t%C3%B8r-jeg-s%C3%B8ke-behandling/#findComment-2792634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.