Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så sitter man her, flere år senere og tenker og mimrer tilbake til gamle dager. Tidene har forandret seg og vi har forandret oss. Livet går fortsatt opp og ned, men ikke mer enn at man klarer å takle det.

Selv har jeg flyttet mye rundt omkring i vårt langstrakte land og bor langt langt nord nå. Flytter sørover igjen om et par uker, noe jeg gleder meg veldig til.

Ved min side sitter pingla, min kjære, og vi flytter sammen om et par måneder. Det glder jeg meg veldig til!

Lurer på hvordan det går med noen av dere andre? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333264-til-alle-gamle-ranglere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest someonemuligens :)

Jeg husker ikke deg fra min tid på ranglere, men jeg husker pingla :) Jeg tilbragte noen timer der over et års tid og fikk meg mang en god latter i sene nattetimer. Et godt avbrekk fra angsten :) Balder, hvis jeg husker riktig, var en av de jeg snakket mye med og faktisk traff under min ranglertid. Jeg har i hvertfall blitt eldre med tanke på at jeg ikke husker mitt eget nick der inne hehe, men jeg tror det var ''someone''.

Ønsker deg og pingla alt godt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...