Gå til innhold

Til N.H.D :Medisinering

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg spør deg til råds jeg Nhd.

Jeg har emensjonell ustabil personlighetsforstyrrelse,gjentatte depresjoner og noe angst.

Jeg er i dag medisinfri,men har ett glass truxal stående i beredskap for angstens del.

Hva er det mest vanlige legemiddelet å bruke for personlighetsforstyrrelsen ?

Depresjon?

Angst?

Jeg har også brukt Wellbutrin en stund,men ikke nå lengere,min fastlege skrev ikke riktig refusjonskode på resepten å det gjorde tablettene litt dyre for meg.

Har du noen gode råd å gi meg anngånde medisinering?

Skjønner att ikke personlighetsforstyrrelsen nødvendigvis lar seg medisinere bort,men kanskje man kan dempe ting som stadig humør svingninger å tomhetsfølelsen.

Og så ett spørsmål til ...

Jeg har enkelte ganger med mye stress følt att alt inne i hodet bare flyter rundt,klarer ikke å sortere tankene og jeg for en uvirklighetsfølelse som er vemmlig.

Jeg kan lettest forklare det som att alle tankene som kretser rundt blir tåkete å jeg føler på en måte att jeg ikke er tilstede psykisk...

Kan dette være tegn på att jeg har hatt en form for psykose?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333282-til-nhd-medisinering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...