jarings75 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hei Jeg spør deg til råds jeg Nhd. Jeg har emensjonell ustabil personlighetsforstyrrelse,gjentatte depresjoner og noe angst. Jeg er i dag medisinfri,men har ett glass truxal stående i beredskap for angstens del. Hva er det mest vanlige legemiddelet å bruke for personlighetsforstyrrelsen ? Depresjon? Angst? Jeg har også brukt Wellbutrin en stund,men ikke nå lengere,min fastlege skrev ikke riktig refusjonskode på resepten å det gjorde tablettene litt dyre for meg. Har du noen gode råd å gi meg anngånde medisinering? Skjønner att ikke personlighetsforstyrrelsen nødvendigvis lar seg medisinere bort,men kanskje man kan dempe ting som stadig humør svingninger å tomhetsfølelsen. Og så ett spørsmål til ... Jeg har enkelte ganger med mye stress følt att alt inne i hodet bare flyter rundt,klarer ikke å sortere tankene og jeg for en uvirklighetsfølelse som er vemmlig. Jeg kan lettest forklare det som att alle tankene som kretser rundt blir tåkete å jeg føler på en måte att jeg ikke er tilstede psykisk... Kan dette være tegn på att jeg har hatt en form for psykose? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333282-til-nhd-medisinering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.