ikkenonavn Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hei jeg har fått tegretol og sobril for alkoholabstinenser, problemet her er at jeg har mistet en liste over nedtrappingen. Skal begge nedtrappes/nedtrappes likt(bruker 3 stk av hver om dagen), når starter jeg med dette og hvordan gjør jeg dette? (Om jeg husker rett så var dette 2 dager med 2 stk, en dag med en stk). På sobril pakken står det taes 3 ganger daglig ved behov, jeg tar de likt siden det har gjort på sykehuset før. Kan jeg stoppe med begge likt eller en før en den andre? Og hvilke av disse gjør meg veldig søvnig? Fikk noe som hete heminivrin sist gang da sovnet jeg nesten hver gang jeg fikk det(etter det værste var over og jeg begynte komme meg, før det sov jeg ikke i det hele tatt). Beklager for å antagelig postet på feil sted, men forumet deres er forferdelig rotete. mvh Anonym søvnløs som ender opp å bruke alkohol som sovemedisin 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333332-alkohol-apstinenser-nedtrapping-av-medisiner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.