Gå til innhold

Skikkelig optimist

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som er på facebook, kan jeg anbefale denne siden:

http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=2297824567

Hvis jeg vil ha meg en god latter eller ti, er dette gruppen å klikke seg på!

Jeg er ikke på FB, men har fått fra en annen en link til gruppa vedr morsomme finn-annonser (bildene) - antar det er den du mener?

Jeg har klikket og tittet litt på de bildene, og det er mye mrsmt der:-)

Skrevet

*lol*

Jeg vet ikke om jeg derved skal karakteriseres som "skikkelig blond" eller "ikke blond NOK"! ;-)

Ikke blond nok, synes jeg :-)

Jeg kunne nemlig ha gjort akkurat samme tabben...

Uskyldige og anstendige, det er _det_ vi er ;-)

Skrevet

Ikke blond nok, synes jeg :-)

Jeg kunne nemlig ha gjort akkurat samme tabben...

Uskyldige og anstendige, det er _det_ vi er ;-)

Nemlig! :-)

Skrevet

*Knegg* Det servicet der heter nok noe helt annet, for vi har faktiksk hatt noen få fat av Blå fasan og det er - hold deg fast! - blåmønstret! ;o)

Det heter ikke noe _helt_ annet, for begge deler er Fasan fra Egersund, men serviset finnes altså i flere farger, bl a blå, rosa, visstnok også lilla, brun, samt flerfarget. ;-)

Skrevet

*lol*

Jeg vet ikke om jeg derved skal karakteriseres som "skikkelig blond" eller "ikke blond NOK"! ;-)

Hehe hadde jeg vært deg hadde jeg trøstet meg med "ikke blonk NOK"...

Hilsen Blondie ;-)

Skrevet

Det heter ikke noe _helt_ annet, for begge deler er Fasan fra Egersund, men serviset finnes altså i flere farger, bl a blå, rosa, visstnok også lilla, brun, samt flerfarget. ;-)

Aha - da heter vel det avbildede servicet Rosa fasan eller lilla eller rød sikkert. Fint var det i alle fall synes jeg. :o)

Skrevet

Nemlig! :-)

... i motsetning til hvisse andre.... Undertegnede, f.eks ;-)

Skrevet

Hehe må le litt av at du klarte å overse the "obvious" her ;-)

Jeg synes også det var ganske morsomt...*s*

Skrevet

* fnis *

Jeg oversatte noe (engelsk -> norsk) i forbindelse med et hotellsystem for en god del år siden - et sånt hotellTV-anlegg med "video on demand", karaoke osv.

Etter det har jeg fått et nytt syn på hva som skjuler seg bak begrepet "voksenfilm".

Av en eller anne grunn var det tydelig presisert at navnet på filmen ikke under noen omstendighet ville bli trykket på hotellregningen eller kvitteringen...

Skrevet

* fnis *

Jeg oversatte noe (engelsk -> norsk) i forbindelse med et hotellsystem for en god del år siden - et sånt hotellTV-anlegg med "video on demand", karaoke osv.

Etter det har jeg fått et nytt syn på hva som skjuler seg bak begrepet "voksenfilm".

Av en eller anne grunn var det tydelig presisert at navnet på filmen ikke under noen omstendighet ville bli trykket på hotellregningen eller kvitteringen...

*knegg* Men selv om filmnavnet utelates, tenker man kanskje sitt dersom det står at man har betalt for pay-tv på rommet? ;-)

Skrevet

... i motsetning til hvisse andre.... Undertegnede, f.eks ;-)

;-)

Skrevet

Aha - da heter vel det avbildede servicet Rosa fasan eller lilla eller rød sikkert. Fint var det i alle fall synes jeg. :o)

Ja, det er veldig fint, og jeg er litt på utkikk etter den blå varianten, så da ble det ekstra komisk at denne selgeren tydeligvis tror at "blå fasan" er navnet og at ikke "blå" angir _fargen_;-)

Gjest mikkelina
Skrevet

For de som er på facebook, kan jeg anbefale denne siden:

http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=2297824567

Hvis jeg vil ha meg en god latter eller ti, er dette gruppen å klikke seg på!

Man er garantert å få opp humøret når man tar seg en tur inn dit!! :-)

Har postet et par bilder der selv, og enkelte folks kommentarer er bare hinsides hysterisk moromme :-D

Skrevet

Ja, det er veldig fint, og jeg er litt på utkikk etter den blå varianten, så da ble det ekstra komisk at denne selgeren tydeligvis tror at "blå fasan" er navnet og at ikke "blå" angir _fargen_;-)

Vi hadde noen få middagstallerkener av Blå fasan, men de forsvant i det store sluket da vi ryddet dødsboet etter min mor. Ja - vi har angret oss på det i etterkant gitt...

Gjest Elextra
Skrevet

*knegg* Men selv om filmnavnet utelates, tenker man kanskje sitt dersom det står at man har betalt for pay-tv på rommet? ;-)

''Men selv om filmnavnet utelates, tenker man kanskje sitt dersom det står at man har betalt for pay-tv på rommet? ;-)''

Det har faktisk forekommet at jeg har bestilt film på hotellrom i USA - f.eks. hvis jeg første kvelden er for utslitt til å være sosial særlig lenge, men forsøker å holde meg våken til akseptabel leggetid i forhold til å tilvenne seg tidssonen. Da selvfølgelig stas å finne filmer som knapt har kommet på kino i Norge. Men noen "voksenfilm" var det ikke! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...