Gå til innhold

når man ikke er som før

Anbefalte innlegg

Gjest jeg ser veggen i d fjerne

alle skal ha en bit av meg. Mas fra alle kanter. Prøver å si at jeg ikke tåler stress og høyt tempo mer og at jeg ikke rekker alt men møter lite forståelse for det. De blir fornærmet når jeg ikke tar telefonen. Jeg har slått av den, orker bare ikke mas,jeg tåler det ikke mer. Jeg kveles av det! Jeg rekker nesten ikke puste mellom alt som skjer. Alt går i ett. Hvordan forteller man til venner så de forstår at en ikke tåler stress mer og at en ikke er energisk som før? Jeg går med store muskelsmerter og kraftig hodepine om dagen. Dette lover ikke bra, og jeg er alene .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333472-n%C3%A5r-man-ikke-er-som-f%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest profile

Dersom du før har vært veldig tilgjengelig så vil folk sikkert forvente at du fortsatt skal være det og derfor vise liten forståelse. Men, dersom du klarer å sette og holde på grensene så er det store sjanser for at de etterhvert vil godta det. De trenger litt tid til å venne seg til forandringen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...