Gå til innhold

til dere som skal søke hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest en som er bitter

Ikke ha for store forventninger om at du får den hjelpen du trenger i den offentlige spesialisthelsetjenesten. Det er desverre ikke plass til alle og jeg vet at det for mange er vanskelig å blottlegge sjelen sin for så å bli avvist. Det kan gjør en sykere. Så vær forberedt på det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333490-til-dere-som-skal-s%C3%B8ke-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er synd at du opplever deg som sviktet av det psykiatiske helsevern.

Jeg har har hatt en diagnose i 10 år. Hver gang jeg blir dårlig blir det igangsatt tiltak. Jeg trenger kun en time hos legen først.

Jeg har god nytte av behandlingen jeg får. Medisiner, samtaler og egen innsats.

Synes det er synd at du greier alle over en kam. Vi er alle forskjellige og blir møtt ofte på hva vi selv kan bidra med.

Gjest en som er bitter

Nå er det heller ikk sikket at den hjelpen en forventer er den rette, hvis det ikke er snakk om et rent medisinsk spørsmål da ?

Hvor tålmodig skal man være da? Man kommer til et punkt hvor nok er nok, og det gjelder vel det meste. Det er helt forkastelig spesielt når det er barn med i bildet. Kanskje et selvmordsforsøk med rop om hjelp får dem til å våkne?

Gjest synes jeg

Hvor tålmodig skal man være da? Man kommer til et punkt hvor nok er nok, og det gjelder vel det meste. Det er helt forkastelig spesielt når det er barn med i bildet. Kanskje et selvmordsforsøk med rop om hjelp får dem til å våkne?

Prøv å finne på noe mer konstruktivt enn å sitte på DOl og gulpe opp bitre innlagg :-(

Annonse

Forstår, men hvis det er et medisinsk problem, så burde du få raskt hjelp. Er det en vanskelig livssituasjon du er oppi, så må du få hjelp til å løse, eller komme deg ut av den. Det er ikke sikkert at de ser det slik, at de kan gjøre noe mer for deg ? Kanskje du vet best selv hva du må gjøre ? Men når du snakker om selvmordstanker til dem, så har de plikt til å ta dette alvorlig. Det kan være vanskelig på dette forumet å vite om det er deg, eller dem som ikke gjør det de skal. Håper det finner mer ut av det nå.

Jeg mener å huske at du har bedyret gang på gang hvor mye hjelp du har fått her, hvor mye du har forstått, og hvor uendelig takknemlig du har vært.

Nå antar du at trådstarter er en bestemt bruker, ikke sant?

Slutt å se spøkelser ved høylys dag. Du tar feil

tror

Gjest en som er bitter

Forstår, men hvis det er et medisinsk problem, så burde du få raskt hjelp. Er det en vanskelig livssituasjon du er oppi, så må du få hjelp til å løse, eller komme deg ut av den. Det er ikke sikkert at de ser det slik, at de kan gjøre noe mer for deg ? Kanskje du vet best selv hva du må gjøre ? Men når du snakker om selvmordstanker til dem, så har de plikt til å ta dette alvorlig. Det kan være vanskelig på dette forumet å vite om det er deg, eller dem som ikke gjør det de skal. Håper det finner mer ut av det nå.

Jeg har gjort det jeg kan. Kan være de er like maktesløse. Ikke sikkert de kan hjelpe meg og at det er grunnen men da kunne de heller sagt det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...