Gjest Ha diagnosen dystymi med det å gjøre? Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Hvorfor er jeg så tiltaksløs og handlingslammet? Jeg har bare lyst til å sove, og jeg legger meg igjen når ungene har dratt på skolen. Da sover jeg til de er hjemme igjen 5-6 timer seinere... Men tenk på alle hybelkaninene som stadig formerer seg, klesvask, oppvask, osv osv... Jeg KLARER bare ikke å begynne på det. Hvorfor? 0 Siter
Gjest har det likedan Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 fordi du er deprimert. Derfor. 0 Siter
Gjest Har diagnosen dystymi med det å gjøre? Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 fordi du er deprimert. Derfor. Ja, det er det jeg fryktet. Men jeg har jo ingen grunn til å være deprimert nå. :-( Håper vi kommer oss ut av det snart! :-) 0 Siter
Gjest har det likedan Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Ja, det er det jeg fryktet. Men jeg har jo ingen grunn til å være deprimert nå. :-( Håper vi kommer oss ut av det snart! :-) det trenger ikke være en grunn til å være deprimert. Håper du får den hjelpen du trenger. God bedring! 0 Siter
Gjest Har diagnosen dystymi med det å gjøre? Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 det trenger ikke være en grunn til å være deprimert. Håper du får den hjelpen du trenger. God bedring! Takk det samme! :-) 0 Siter
FGT Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Skal jeg få gjort noe, så må jeg skrive det ned, og begynne i en kant. Lysten kan en ikke vente på, men når en bare er kommet i gang og fått gjort første etappe, så blir det lettere og humøret blir bedre. Har også diagnosen dystymi, og da er en litt depressiv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.