Gå til innhold

NHD ok å øke eller for store doser??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hoggormen

Jeg tenker gjøre det allerede i kveld. Håper du har tid å svare.

Jeg er ikke psykiater, men IKKE gjør det med Lamictal! Man kan få sterke bivirkninger - potensielt temmelig alvorlige om man øker for raskt. Sist jeg måtte øke 100mg på denne medisinen trappet jeg opp over fire uker!

Efexor vet jeg ikke sikkert med, men jeg har aldri hørt om noen som har tatt så store doser. Jeg var vel selv oppe i 300mg en gang tilbake i tid. Jeg er generelt ikke for at man gjør noe som helst med medisineringen sin uten at man har snakket med behandleren sin.

Gjest tilbakefall

Jeg er ikke psykiater, men IKKE gjør det med Lamictal! Man kan få sterke bivirkninger - potensielt temmelig alvorlige om man øker for raskt. Sist jeg måtte øke 100mg på denne medisinen trappet jeg opp over fire uker!

Efexor vet jeg ikke sikkert med, men jeg har aldri hørt om noen som har tatt så store doser. Jeg var vel selv oppe i 300mg en gang tilbake i tid. Jeg er generelt ikke for at man gjør noe som helst med medisineringen sin uten at man har snakket med behandleren sin.

Jeg har ikke behandler og noe må jeg gjøre hvis ikke går det rett til h---. Vet ikke om fastlegen "kan" dette for har aldri møtt vedkommede. Jeg har vel ikke noe å tape på å prøve?

Gjest Hoggormen

Jeg har ikke behandler og noe må jeg gjøre hvis ikke går det rett til h---. Vet ikke om fastlegen "kan" dette for har aldri møtt vedkommede. Jeg har vel ikke noe å tape på å prøve?

Hvis det er så ille, så ville jeg ringt legevakta å forhørt meg om noe slikt ville være trygt - iom at fastlegen din ikke er tilgjengelig i helga og du tydelig har det temmelig vondt nå. Det er ikke noe å tape på å prøve en slik telefon.

Annonse

Gjest tilbakefall

Hvis det er så ille, så ville jeg ringt legevakta å forhørt meg om noe slikt ville være trygt - iom at fastlegen din ikke er tilgjengelig i helga og du tydelig har det temmelig vondt nå. Det er ikke noe å tape på å prøve en slik telefon.

ville bare si takk for omtanken. Er så godt med noen som forstår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...