Gå til innhold

jente på 19 år med rynker!!

Anbefalte innlegg

Gjest RynkeJenta

Jeg er en jente på 19 år som har et STORT problem. Jeg har til tross for den unge alderen min fått rynker i panna!! Jeg får fortsatt KVISER, og nå får jeg rynker også. Har to dype store linjer/rynker i panna. Hva kan jeg gjøre mot dette?? Trodde rynker kom i 40-års alderen jeg....:( Fins det noe krem eller behandling som kan gjøre huden min ung og rynkefri, slik den SKAL være på 19-åringer???? Håper virkelig noen kan hjelpe meg!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33351-jente-p%C3%A5-19-%C3%A5r-med-rynker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Rynke Jenta.

Kanskje du skal se en gang til i speilet?

Jeg tror nok ikke det er rynker (bitte små streker i huden), i hvert fall ikke sånn som vi litt "eldre" har...

Uansett - drikk mye vann - det er det beste rådet for stort sett alt, tror jeg!

(Og ligg unna sterk og fet mat for kvisene...)

:0)

Heisann Rynke Jenta.

Kanskje du skal se en gang til i speilet?

Jeg tror nok ikke det er rynker (bitte små streker i huden), i hvert fall ikke sånn som vi litt "eldre" har...

Uansett - drikk mye vann - det er det beste rådet for stort sett alt, tror jeg!

(Og ligg unna sterk og fet mat for kvisene...)

:0)

I tillegg bør man også la være å røyke!

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Jeg er usikker på hva som er årsaken til "rynkene" du har observert. Kanskje er det ikke rynker i vanlig forstand - d.v.s. sviktende elastisistet i huden som følge av alder, sol eller medikamenter. Personer med kviser har ofte sterk hud og jeg har inntrykk av at de ikke er spesielt utsatt for rynker - snarere tvert imot.

Det finnes behandling mot rynker, men effekten er ikke voldsomt god med mindre man tyr til plastikkirugiske tiltak og det er nok ikke aktuelt for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...