Gjest Sørgendesørgende Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg tar imot gode råd/tips som gjør at jeg klarer å tenke mer positivt, prøver så godt jeg makter men kjærlighetssorg er en stor belastning for meg...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333516-negative-tanker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Forstår godt hvordan du har det! Jeg hadde kjærlighetssorg i over 3 år for jeg virkelig klarte å komme meg over han. Det jeg fant ut på de 3 årene var at jeg kasta ALT av ting han har gidd meg absolutt ALT vet du hvor god følelse jeg fikk etter det helt utrolig, noen dager etterpå følte det som om vi ALDRI hadde vært sammen å nå er vi bare venner, å det går kjempe fint. Du kan jo enten prøve å kaste ting du har fått fra han, bilder, mld lr ting eks eller du kan ta å legge all de tingene i en boks å gjemme boksen å ikke tenke på noe annet kom deg ut med venner ha det gøy! Det er mitt beste alternativ! Men en ting du hvertfall ikke skal gjøre, det er å prøve deg på nytt med en annen en ikke lurt det som hender er at du sårer bare den partneren å du lurer deg selv med følelser som du aldri har hadd, vent 1-2 mnd å da er du klar kom deg ut på nye eventyr det har jeg klart å det klarer du å Kom igjen ikke vær bekjeden jeg vet å tror du klarer det! Stå på! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333516-negative-tanker/#findComment-2795502 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sørgendesørgende Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Forstår godt hvordan du har det! Jeg hadde kjærlighetssorg i over 3 år for jeg virkelig klarte å komme meg over han. Det jeg fant ut på de 3 årene var at jeg kasta ALT av ting han har gidd meg absolutt ALT vet du hvor god følelse jeg fikk etter det helt utrolig, noen dager etterpå følte det som om vi ALDRI hadde vært sammen å nå er vi bare venner, å det går kjempe fint. Du kan jo enten prøve å kaste ting du har fått fra han, bilder, mld lr ting eks eller du kan ta å legge all de tingene i en boks å gjemme boksen å ikke tenke på noe annet kom deg ut med venner ha det gøy! Det er mitt beste alternativ! Men en ting du hvertfall ikke skal gjøre, det er å prøve deg på nytt med en annen en ikke lurt det som hender er at du sårer bare den partneren å du lurer deg selv med følelser som du aldri har hadd, vent 1-2 mnd å da er du klar kom deg ut på nye eventyr det har jeg klart å det klarer du å Kom igjen ikke vær bekjeden jeg vet å tror du klarer det! Stå på! Fristelsen for å hoppe i noe nytt og spennende er der, bare for å slippe negative tanker. Men jeg vet at dette ikke hjelper. Jeg er redd for at jeg kommer til å gjøre noe veldig dumt, disse tankene jeg har i hodet er ikke bra for meg. Jeg er redd for livet. Det er så enkelt å bare gjøre slutt på alt, en kjapp sving mot en fjellvegg eller noe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333516-negative-tanker/#findComment-2795507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Fristelsen for å hoppe i noe nytt og spennende er der, bare for å slippe negative tanker. Men jeg vet at dette ikke hjelper. Jeg er redd for at jeg kommer til å gjøre noe veldig dumt, disse tankene jeg har i hodet er ikke bra for meg. Jeg er redd for livet. Det er så enkelt å bare gjøre slutt på alt, en kjapp sving mot en fjellvegg eller noe. SLUTT å si sånner ting! Skal jeg fortelle deg noe å hør godt etter livet mitt har vært som tabbell! Det der skulle jeg også til å gjøre tro meg vis ikke noen hadde stoppet blodet mitt hadde jeg vært dø nå! Jeg drakk i uke dagene ikke beste måten nei lå på sykehuset mange ganger! Til det plutselig slo er dette det jeg virkeli vil, jeg kan vel altids finne meg noen andre er så mange der ute hallo jeg har venner hvorfor gjør jeg dette jeg har jo for guds skyld en fam som elsker meg skal jeg liksom såre dem så dypt nei nå skal jeg stå på mine egne føtter å ta faktisk et stort ansvar for det jeg har gjort! Å tror du det hjelper med å komme deg over sånn negative tanker NEI! Jeg skulka skolen i over 1 år bare for jeg tenkte negative tanker hadde en kjærste som slo meg så jeg fikk angst skader er jeg her enda ja ! Du må bare tro på deg selv! å du vet selv du klarer dette! Gå til en psykolog eller prat med den bestevenn fortell virkeli hvordan du har det! Det hjelper ikke bare å sitte der å tenke sånn få det ut det hjelper å det lover jeg! Så vær så snill værtfalll ikke tenk sånn du klarer dette! Foresten har ikke fortalt deg hadde en så sykt kjempe god vennine hun var blid hele tiden hun tenkte sånne tanker noen dager etterpå hengte hun seg 18 år jenta hallo, hvordan tror du jeg føler meg? Tenk litt på hva du sier å hva du har tenkt til å gjøre før du gjør en veldig dom ting!!! TENK! Løs det på andre måter enn sånner ting okei! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333516-negative-tanker/#findComment-2795535 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sørgendesørgende Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 SLUTT å si sånner ting! Skal jeg fortelle deg noe å hør godt etter livet mitt har vært som tabbell! Det der skulle jeg også til å gjøre tro meg vis ikke noen hadde stoppet blodet mitt hadde jeg vært dø nå! Jeg drakk i uke dagene ikke beste måten nei lå på sykehuset mange ganger! Til det plutselig slo er dette det jeg virkeli vil, jeg kan vel altids finne meg noen andre er så mange der ute hallo jeg har venner hvorfor gjør jeg dette jeg har jo for guds skyld en fam som elsker meg skal jeg liksom såre dem så dypt nei nå skal jeg stå på mine egne føtter å ta faktisk et stort ansvar for det jeg har gjort! Å tror du det hjelper med å komme deg over sånn negative tanker NEI! Jeg skulka skolen i over 1 år bare for jeg tenkte negative tanker hadde en kjærste som slo meg så jeg fikk angst skader er jeg her enda ja ! Du må bare tro på deg selv! å du vet selv du klarer dette! Gå til en psykolog eller prat med den bestevenn fortell virkeli hvordan du har det! Det hjelper ikke bare å sitte der å tenke sånn få det ut det hjelper å det lover jeg! Så vær så snill værtfalll ikke tenk sånn du klarer dette! Foresten har ikke fortalt deg hadde en så sykt kjempe god vennine hun var blid hele tiden hun tenkte sånne tanker noen dager etterpå hengte hun seg 18 år jenta hallo, hvordan tror du jeg føler meg? Tenk litt på hva du sier å hva du har tenkt til å gjøre før du gjør en veldig dom ting!!! TENK! Løs det på andre måter enn sånner ting okei! Er du manisk? du skriver jo nonstop uten setninger i det hele tatt. Ganske stress lesning. Jeg tar meg selv i nakken, ett kraftig spark bak der solen skinner og sier til meg selv; masse fisk i havet, men den beste er ikke fanget ...enda;) God helg, jeg føler meg bedre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333516-negative-tanker/#findComment-2795548 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Er du manisk? du skriver jo nonstop uten setninger i det hele tatt. Ganske stress lesning. Jeg tar meg selv i nakken, ett kraftig spark bak der solen skinner og sier til meg selv; masse fisk i havet, men den beste er ikke fanget ...enda;) God helg, jeg føler meg bedre Hehe sorry. Men ble ganske forbanna når jeg så noe sånt! Har tross en onkel som døde for ikke så lenge siden kanskje ikke så koseli faktisk min b.venn! Eller vennina mi som tok netopp selvmord! Ikke rart jeg reagerer. Håper du for guds skyld ikke gjør noe domt tenk på de som er glad i deg:) God helg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333516-negative-tanker/#findComment-2795564 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glenn09 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Fristelsen for å hoppe i noe nytt og spennende er der, bare for å slippe negative tanker. Men jeg vet at dette ikke hjelper. Jeg er redd for at jeg kommer til å gjøre noe veldig dumt, disse tankene jeg har i hodet er ikke bra for meg. Jeg er redd for livet. Det er så enkelt å bare gjøre slutt på alt, en kjapp sving mot en fjellvegg eller noe. INGEN gutt eller jente er verdt å ha det slik for. Det finnes så mange andre der ute som vil behandle deg og respektere deg for den du er, så om ble slutt med en person så er det selvsagt trist, men bedre at det skjer nå en om 4-5 år. Da har dere tross alt mer i bagasjen og det blir tyngre. Kom deg ut blant venner og tren, ikke bli sittende og tenke for mye. Og jeg er helt enig med andre her som skriver at man burde ikke hoppe på et nytt forhold med en gang. Men det er lov å sjekke aksjene sine.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333516-negative-tanker/#findComment-2796470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.