Gå til innhold

klamydia eller urinveisinfeksjon?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 21 år som nettopp har fått vite at kjæresten min har klamydia. Rett etter at hans symptomer begynte å vise seg, fikk jeg urinveisinfeksjon og ble vellykket behandlet for det. Nå lurer jeg på om det kan ha vært klamydia jeg også hadde? Og om den kuren jeg fikk av legen kan ha tatt knekken på klamydia basiluskene?? -siden jeg ikke har hatt noen problemer etter endt kur... Husker ikke hva denne kuren het, men det var en ganske sterk 3-dagers kur. Et spørsmål til: holder det virkelig med urinprøve for å teste klamydia?? Trodde man måtte gjennom en gynekologisk test... Takk for bra site!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33355-klamydia-eller-urinveisinfeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Det er mulig å påvise klamydia i urinprøver. Dette gjøres dog ikke rutinemessig når man leverer en urinprøve for en blærekatarr.

Det er viktig å få klarhet i om du er smittet, og jeg vil derfor sterkt anbefale deg å oppsøke lege for en samtale om dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...