Gjest østenfor sol.. Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Gjelder trilafon. Etter å ha brukt denne i noen måneder har jeg en god del positive effekter. -Jeg greier å lese. -Jeg kan huske mye, mye bedre. -Jeg er ikke så mistenksom. - Jeg har mindre angst. Jeg har mere tiltakslyst. -Jeg ser mye mere postivit på livet. -Gress og skogen er grønnere. (Før var de mørke og sorte). -Jeg gleder meg til vinteren og skal gå på ski !!!!!!! ( Det har jeg ikke gjort siden jeg var i 20-år, altså gledet meg !!!) Alle fargene er sterkene, fuglene kvitrer mye høyere, jeg kan se film på TV og synes det er morro. De positive endringene er veldig mange. Hva gjør denne medisinen egentlig med hodet mitt? Føler jeg er mere intelligent enn før liksom, at medisinen har fjernet noe mørke i hodet mitt?? 0 Siter
minusvariant1365381256 Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Tar du noe i tillegg til Trilafon? Personlig ble jeg intenst suicidal når jeg prøvde Trilafon, men dette kan også ha vært abstinenssymptomer fra et annet medikament jeg hadde sluttet med akkurat da. 0 Siter
Gjest østenfor sol Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Tar du noe i tillegg til Trilafon? Personlig ble jeg intenst suicidal når jeg prøvde Trilafon, men dette kan også ha vært abstinenssymptomer fra et annet medikament jeg hadde sluttet med akkurat da. Hei, nei, bruker ingenting annet fast, men jeg tar 100 mg truxal i perioder hvor jeg sover dårlig. Har det som "plommen i egget" akkurat nå :-). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.