Gå til innhold

.


Gjest Havoghimmel

Anbefalte innlegg

Gjest Havoghimmel

Jeg forbanner alle foreldre som gir barna sine en dårlig oppvekst. Jeg forbanner livet som er urettferdig. Jeg forbanner Gud som har gitt så mye lidelse på denne jord.

Jeg forbanner alle foreldre som ødelegger sine barn.

Jeg forbanner den jævla alkoholen som ødelegger mennesker, som dreper sakte. Jeg forbanner alle som tror det er ens egen skyld, det en opplever. I helvete det vet de ikke, de vet ikke hva de snakker om.

Faans jævla alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg. Så mye skade det blir i samfunnet etter både alkohol og tobakk synes jeg det er rart det er lovlig å selge dette.

Problemet er vel at uten lovlig salg vil det bli mye smugling, selvprodusering osv. Rusmidler er bra med måte, men når det kommer ut av kurs er det et helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mange som ikke skulle hatt barn....

Alkoholen har ødelagt mange familier og at det er så mange som følger i foreldrenes fotspor når det gjelder oppførsel og rus er rart. Særlig når man vet hva de har blitt påført selv...

Når det gjelder gud så tror jeg ikke på noen gud. Jeg har bedt så mange ganger når jeg har vært langt nede men han har aldri hjulpet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...