Gå til innhold

Er det farlig å ta vival før trening?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mine forslag

I utgangspunktet ville jeg ikke brukt mer av slike midler enn strengt tatt helt nødvendig før trening eller fysisk aktivitet. Det er noe med å la kroppen få anledning selv til å sette i gang alle disse angstdempende prosessene som kommer via trening. Kjenne endorfinene og alt det der. Og jeg ville nok ikke tatt meg helt ut hvis jeg ikke var veldig godt vant med medisinen.

Gjest noen forslag

Takk for svar. For meg handler det om å gå på SATS. De siste gangene jeg har prøvd, har jeg måttet rømme lokalet pga angst.

Jeg skjønner. Det er tøft å ha det slik. Det er bra at du prøve rå komme deg på treningssenteret.

Om jeg var deg ville jeg også prøvd å komme meg ut og gå tur, spesielt hvis det er en aktivitet du kan gjøre uten beroligende. Lange, jevnlige turer er bra når en har angst eller panikkangst.

Annonse

Gjest Hoggormen

Jeg skjønner. Det er tøft å ha det slik. Det er bra at du prøve rå komme deg på treningssenteret.

Om jeg var deg ville jeg også prøvd å komme meg ut og gå tur, spesielt hvis det er en aktivitet du kan gjøre uten beroligende. Lange, jevnlige turer er bra når en har angst eller panikkangst.

Jeg støtter forslagene til "noen forslag"

Hvis det bare er en belastning for deg å trene på studio, kan fu få legen din til å skrive en attest på at du av helsemessige årsaker ikke kan benytte treningsstudioet. Da burde du ha pengene tilbake.

Jeg synes du heller skal konsentrere deg om å "jobbe vekk" denne angsten før du utsetter deg for den når den er så intens at du må ta Vival for det. Har du en behandler? Kognitiv terapi er en god "resept."

Ellers. Gå turer f.eks.! Jeg fordrar ikke treningsstudioer noe særlig jeg heller, men det gir meg ro i sjelen med en tur ut i skog og mark.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...