caprice Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Skal ha 40 års feiring til helgen, og tenker å lage et eller annnet både med og uten alkohol som skal serveres gjestene når de kommer. Er det noen som har noen bra oppskrifter å dele? 0 Siter
Speak Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Bacardi Razz med sitronbrus og en lime-skive. Kjempegodt. Har testet den på mange, og jeg tror at absolutt alle har likt den. Uten alkohol så hadde jeg kanskje servert cider? 0 Siter
Gjest Cider m/bær Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Veldig enkelt og veldig godt: Bruk pærecider, og legg et jordbær oppi hvert glass. Mozell som alkoholfritt. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Buck's Fizz, kanskje? En alkoholsvak, men god cocktail. Består av like deler musserende vin og appelsinjuice. Som alkoholfritt serverer du like deler Farris og appelsinjuice. Frist og godt, og drinkene ser like ut med og uten alkohol, hvilket jeg synes er en fordel. 0 Siter
caprice Skrevet 24. august 2009 Forfatter Skrevet 24. august 2009 Bacardi Razz med sitronbrus og en lime-skive. Kjempegodt. Har testet den på mange, og jeg tror at absolutt alle har likt den. Uten alkohol så hadde jeg kanskje servert cider? Hva består drinken av? - bortsett fra Bacardi da :-) 0 Siter
Speak Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Hva består drinken av? - bortsett fra Bacardi da :-) Som jeg skrev. Sitronbrus og en limeskive:-) Enkelt, og veldig godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.