Gå til innhold

Velkomst drink - med og uten alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha 40 års feiring til helgen, og tenker å lage et eller annnet både med og uten alkohol som skal serveres gjestene når de kommer. Er det noen som har noen bra oppskrifter å dele?

Skrevet

Bacardi Razz med sitronbrus og en lime-skive. Kjempegodt. Har testet den på mange, og jeg tror at absolutt alle har likt den.

Uten alkohol så hadde jeg kanskje servert cider?

Gjest Cider m/bær
Skrevet

Veldig enkelt og veldig godt: Bruk pærecider, og legg et jordbær oppi hvert glass. Mozell som alkoholfritt.

Gjest Elextra
Skrevet

Buck's Fizz, kanskje? En alkoholsvak, men god cocktail.

Består av like deler musserende vin og appelsinjuice.

Som alkoholfritt serverer du like deler Farris og appelsinjuice.

Frist og godt, og drinkene ser like ut med og uten alkohol, hvilket jeg synes er en fordel.

Skrevet

Bacardi Razz med sitronbrus og en lime-skive. Kjempegodt. Har testet den på mange, og jeg tror at absolutt alle har likt den.

Uten alkohol så hadde jeg kanskje servert cider?

Hva består drinken av? - bortsett fra Bacardi da :-)

Skrevet

Hva består drinken av? - bortsett fra Bacardi da :-)

Som jeg skrev. Sitronbrus og en limeskive:-)

Enkelt, og veldig godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...