Gå til innhold

ryggvondt - tarmproblemer

Gjest blir så nedfor, sliten og deppa av dette

Anbefalte innlegg

Gjest blir så nedfor, sliten og deppa av dette

Kan en få vondt i ryggen (korsryggen) hvis tynntarmen presser på noen nerver, etc.?

Jeg fikk anlagt ileoanal anastomose pga ulcerøs kolitt for noen år siden. I tillegg har jeg Bechterews sykdom.

Nå har jeg slitt med voldsomme ryggsmerter dom kommer og går i snart en måned. På det verste klarer jeg knapt å bevege meg og må ha hjelp til masse. Smertene stråler ikke nedover beinet, men er lokalisert til korsryggen og høyre hofte.

Tror du dette skyldes Bechterews, eller tror du det kan være at tynntarmen, som jo er ganske lang, har funnet et uhensiktsmessig leie i kroppen slik at den presser på nerver i ryggen?

Går det an/er det mulig?

Har vært hos lege, men typisk nok er ikke ryggen på sitt verste akkurat når jeg har time, så legen mener at det er muskulært. Noe jeg selv betviler sterkt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333672-ryggvondt-tarmproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...