Gå til innhold

Grot

Anbefalte innlegg

Gjest anonymt nick

Jeg er en lærer som videreutdanner meg til å jobbe med lese- og skrivevansker og norsk som andrespråk. Jeg forstår at du har jobbet med dette med andrespråk i mange år, og jeg fikk lyst å spørre deg om kartleggingsskjemaene. Jeg har lest om det og vært inne på direktoratets sider og sett på den. Det er ganske omfattende greier, slik ved første øyekast. Nå er det den første studieuka da..

Jeg spør, og du svarer nå om du vil. (De var gode de tipsene du skrev, og jeg har notert meg dem, og lagret det til senere bruk.) Har du noen raske tips til hvordan dette kan brukes? Fallgruber en ikke trenger å gå i? Og hvordan det brukes i skolen i dag? Gjør man dette ofte? Bør en starte opplæringen med kartlegging som en regel?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333683-grot/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...