Gjest anonymt nick Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg er en lærer som videreutdanner meg til å jobbe med lese- og skrivevansker og norsk som andrespråk. Jeg forstår at du har jobbet med dette med andrespråk i mange år, og jeg fikk lyst å spørre deg om kartleggingsskjemaene. Jeg har lest om det og vært inne på direktoratets sider og sett på den. Det er ganske omfattende greier, slik ved første øyekast. Nå er det den første studieuka da.. Jeg spør, og du svarer nå om du vil. (De var gode de tipsene du skrev, og jeg har notert meg dem, og lagret det til senere bruk.) Har du noen raske tips til hvordan dette kan brukes? Fallgruber en ikke trenger å gå i? Og hvordan det brukes i skolen i dag? Gjør man dette ofte? Bør en starte opplæringen med kartlegging som en regel? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333683-grot/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.