Gå til innhold

Jenter som møter ukjente

Anbefalte innlegg

Gjest ikke hysterisk

Jeg hadde alltid en venninne som satt med nødvendig info i tilfelle, en gang tror jeg til og med det var eksen som var sikkerhetsansvarlig! :o)

Husker han ene jeg traff og som var hjemme hos kvelden etter, han mente at det var uansvarlig ikke å ha varslet noen om hvor man var og tok det som helt naturlig at jeg meldte med en venninne i løpet av kvelden.

Greit nok når man har venninner å melde med.

Uanstt var jeg aldri _hjemme hos_ folk så raskt, men traff dem på kafeer, på stranda, eller lignende steder.

Poenget mitt er at det må vær mulig for folk uten masse venninner å bli kjent med folk på nettet også. For en del sjenerte mennesker er jo nettet nettopp måten man blir kjent på. Og man blir kjent, og treffer, båd gutter og jenter, ikke bare partnere.

Fortsetter under...

Greit nok når man har venninner å melde med.

Uanstt var jeg aldri _hjemme hos_ folk så raskt, men traff dem på kafeer, på stranda, eller lignende steder.

Poenget mitt er at det må vær mulig for folk uten masse venninner å bli kjent med folk på nettet også. For en del sjenerte mennesker er jo nettet nettopp måten man blir kjent på. Og man blir kjent, og treffer, båd gutter og jenter, ikke bare partnere.

Det var bare en gang jeg var hjemme hos en fyr så raskt, men jeg hadde alltid noen som visste hvem jeg var med og hvor jeg var om jeg møtte en fyr på date ute for å spise også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...