Gå til innhold

Hvilte hodet mitt i dag

Anbefalte innlegg

Gjest feeling good

I dag gikk jeg en trimrunde helt alene, vanligvis går jeg med en psykisk syk venninne...

Har selv psykiske problemer...

Men i dag opplevde jeg det deilig å slippe å høre på klaging og problemer. Er faktisk ikke selv slik at jeg klager over min egen situasjon, men min venninne gjør...

Tror jeg skal begynne å ta mer vare på meg selv å gå alene, det var deilig å "hvile hodet"... :-)

Det er vel lov?

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333747-hvilte-hodet-mitt-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest signegurina

Det er godt ja, å slippe høre på det. Har du ingen friske venner å gå med da? Jeg hadde ikke kunnet gå ilag med en psyk venn som snakket om sykdom hele tiden. Ok å høre på en gang i blandt men hver gang.. Da ville jeg blitt utslitt også. Derfor bl.a tier jeg selv også. Vil ikke slite ut venner og fam med mitt. Det har jeg andre hjelpere til :) Ikke slit deg ut. Sett grenser og ta vare på deg selv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...