Gå til innhold

Hva er ditt forhold til torv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ey, hvorfor fikk hun 15 poeng for torvtak når jeg som sa det først bare fikk 10? Snurt nå, altså... ;-)

Hm.. du virket usikker, men inntrykket kan rettes opp hvis du kjenner noen som har torvtak.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

22

• morsan

9

• Platina

5

• uglemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kom forresten på en torvdrøm jeg hadde som barn, og som av en eller annen merkeelig grunn har festet seg i minnet:

I drømmen gikk en nabojente og jeg en sommerkveld ned til en campingplass i nabolaget. I drømmen var plassen øde og forlatt, og vi begynte å rive opp torva med hendene - små stykker på sånn cirka A5 til A4-størrelse. Vi la torvstykkene i en stor haug.

Da det grydde av dag, innså vi at vi måtte legge torva på plass igjen, og dette skulle man tro ville vært litt av et puslespill, men kjapt og effektivt la vi alle torvbitene tilbake akkurat der vi hadde revet dem opp.

vi ble ferdige akkurat i tide før dagen startet og folk begynte å farte forbi. Selv dro vi hjem for å sove.

Her vil du stikke av gårde med drømmebonusen på 50 poeng, men jeg stiller spørsmåltegn ved troverdigheten fordi du ikke tok med drømmen i det opprinnelige svaret. Godtar du løgndektortest?

Skrevet

Hva er egentlig torv?

Du får 5 poeng for at du viser interesse.

Hvis noen kan svare utfyllende på spørsmålet vanker det en supertorvbonus.

Skrevet

Her vil du stikke av gårde med drømmebonusen på 50 poeng, men jeg stiller spørsmåltegn ved troverdigheten fordi du ikke tok med drømmen i det opprinnelige svaret. Godtar du løgndektortest?

''løgndektortest?

'' Que? ;-)

Men såklart jeg godtar det:-) Det er forresten sant at jeg drømte drømmen, men da jeg svarte først tenkte jeg mer på "drøm" i betydningen "ønske", og svarte da at torvtak ikke ville kledt mitt hus - underforstått har jeg ikke drømt om ddet:-)

Skrevet

''løgndektortest?

'' Que? ;-)

Men såklart jeg godtar det:-) Det er forresten sant at jeg drømte drømmen, men da jeg svarte først tenkte jeg mer på "drøm" i betydningen "ønske", og svarte da at torvtak ikke ville kledt mitt hus - underforstått har jeg ikke drømt om ddet:-)

Okei da:-)

Du rykker opp i ledelsen med hele 90 poeng! Og adrenalinet pumper i spenning på forumet.

Skrevet

Det klør!

Subjektiv opplevelse med torv: 10 poeng.

Gjest Elextra
Skrevet

Kan ikke huske jeg noen gang har drømt om torv, om det var du spurte om. Men hvordan skulle jeg uansett noen gang huske detfra en drøm - om jeg ikke vet hva torv er?

Men kjenner jo til torvtak - og det ser jeg jo ikke så sjelden, senest da jeg var på fjellet forrige helg, antakelig.

Skrevet

Torvtak: 15 poeng

Du drømmer ikke om torv: -5 poeng.

Du sier noe om hva torv faktisk er: 20 poeng

Totalt har du da, øh, 30 poeng. Det er bra!

Wow!! Jeg visste ikke at det var en konkurranse med poeng og greier. Ganske fornøyd nå ja. ;D

Men jeg må bare spørre - _Bør_ man drømme om torv? Vil ikke det heller være et dårlig tegn?

Skrevet

Kan ikke huske jeg noen gang har drømt om torv, om det var du spurte om. Men hvordan skulle jeg uansett noen gang huske detfra en drøm - om jeg ikke vet hva torv er?

Men kjenner jo til torvtak - og det ser jeg jo ikke så sjelden, senest da jeg var på fjellet forrige helg, antakelig.

http://no.wikipedia.org/wiki/Torv

Skrevet

Jeg synes mitt svar på hva torv er var ganske bra jeg da!? Noen som har googlet det ennå?

Skrevet

Wow!! Jeg visste ikke at det var en konkurranse med poeng og greier. Ganske fornøyd nå ja. ;D

Men jeg må bare spørre - _Bør_ man drømme om torv? Vil ikke det heller være et dårlig tegn?

Her tror jeg du er inne på en viktig problemstilling.

Et annet spørsmål er: Bør man sitte på et nettforum og diskutere torv en onsdagskveld, og være spent på hvem som får mest poeng og hvorfor vi får disse poengene?

Skrevet

Ah! Må innrømme at det fremdeles står noe uklart for meg, både brensel og såle for gresstak, liksom, men er i det minste forvirret på et noe høyere nivå.

;-) Forskjellen mellom brenselet og taket er at førstnevnte er tørket og dødt mens sistnevnte lever i beste velgående på taket:-)

Skrevet

Et annet spørsmål er: Bør man sitte på et nettforum og diskutere torv en onsdagskveld, og være spent på hvem som får mest poeng og hvorfor vi får disse poengene?

Uhuuuuu, flyr uti skauen og titter på torva istedet :)

Skrevet

Akkurat det er nok en minst like stor grunn til bekymring som en eventuell torvdrøm ville vært ja... Trenger vi behandling tro?

Skrevet

Akkurat det er nok en minst like stor grunn til bekymring som en eventuell torvdrøm ville vært ja... Trenger vi behandling tro?

Du kunne jo spørre Herr Dahl på psykiatriforum :).

Skrevet

Vi havner i hvert fall ikke under torva av slik relativt uskyldig aktivitet.

Behandlingstrengede? Neppe. Mer i kategorien "get a life", i hvert fall for min del. Men om ei uke, om ei uke!

Skrevet

Vi havner i hvert fall ikke under torva av slik relativt uskyldig aktivitet.

Behandlingstrengede? Neppe. Mer i kategorien "get a life", i hvert fall for min del. Men om ei uke, om ei uke!

''Mer i kategorien "get a life"''

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...