Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mímir Kristjánsson (R) sendte grovt truende meldinger på Messenger

Da den profilerte stortingspolitikeren fikk tilsendt kritikk fra kommentarfeltet i Jærbladet, så han rødt. Han truet innsenderen med både juling og Hells Angels. – Jeg beklager dypt og inderlig, sier politikeren. Hva bør konsekvensene bli for en slik oppførsel? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sakura skrev (2 minutter siden):

Da den profilerte stortingspolitikeren fikk tilsendt kritikk fra kommentarfeltet i Jærbladet, så han rødt. Han truet innsenderen med både juling og Hells Angels. – Jeg beklager dypt og inderlig, sier politikeren. Hva bør konsekvensene bli for en slik oppførsel? 

Dette er alvorlig men stor respekt for han har beklaget seg.  

stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (7 minutter siden):

Dette er alvorlig men stor respekt for han har beklaget seg.  

Bra han beklaget seg ja, noen kan være ubetenksom i sinne. 

Skrevet

Han har beklaget seg ja, og ledelsen i Rødt har gitt han en reprimande. De anser nå saken som "ferdigbehandlet" fra deres side. 

wizwazwoz
Skrevet

Syns meldingene fremstår som åpenbart fyllerør og ikke faktiske trusler. Folk tåler ingenting idag.

Skrevet
wizwazwoz skrev (6 minutter siden):

Syns meldingene fremstår som åpenbart fyllerør og ikke faktiske trusler. Folk tåler ingenting idag.

Ja, det synes jeg og om dette. 

Skrevet (endret)
Sakura skrev (1 time siden):

Det er alvorlig når dette kommer fra en politiker, han mente nok ingen ting med uttalelsen sin. 

Endret av Sakura
AnonymBruker
Skrevet

Det var en forhistorie her også tror jeg, som er viktig å ta med. Tror han hadde fått endel dritt i forkant.

unansett voksent gjort å si bekalger umiddelbart.

Anonymkode: fb51c...4eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det var en forhistorie her også tror jeg, som er viktig å ta med. Tror han hadde fått endel dritt i forkant.

unansett voksent gjort å si bekalger umiddelbart.

Anonymkode: fb51c...4eb

Ja, han beklaget seg fort dette er positivt. 

Skrevet

Altså,

Dette er vas i fylla. Så burde han kanskje slutte og drikke, i alle fall når han bruker sosiale medier, men det er en annen sak. 

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at han taper noe på dette. De som stemmer Rødt er litt annerledes skrudd sammen en de som ikke gjør det. Ungdomspartiet har milits mot fascister oppe som sak på neste møte. De er klin gærne hele gjengen. Dette kommer fra en kultur som kalte folk som stemte AP for høyre- avvikere.

Anonymkode: e86b8...f87

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan skje den beste.

Anonymkode: ab23a...151

Lillemus
Skrevet
ISW skrev (55 minutter siden):

Altså,

Dette er vas i fylla. Så burde han kanskje slutte og drikke, i alle fall når han bruker sosiale medier, men det er en annen sak. 

Han har jo sagt selv at han er periodedranker, at han liker å drikke og ikke har planer om å slutte.

Skrevet

Han var åpenbart pære full, men det er ganske ille synes jeg. Det er ikke greit å true folk i fylla heller.

Samtidig er jeg mest opptatt av hvordan folk i en jobb utfører jobben sin. Ikke om de tråkker i salaten på fritiden.

Jeg synes han er en bra politiker. Han tenker høyt, bruker ekte argumenter og ikke så mye slagord og billige poeng. Det betyr ikke at jeg er enig i alt, men vi trenger sånne som han. Han må bare holde seg edru. 

AnonymBruker
Skrevet

Han skulle prøvd å leve i Cuba (under kommunismen han er for?), da hadde han nok blitt sinna fort, der sitter dei mørket, uten strøm, uten mat, og uten øl, uten internett)

Heldigvis for han bor han under den undertrykkende fæle kapitalismen, og med luksus nok til å kjøpe alkohol og surre seg bort i gudene vet hva han driver på med.

Anonymkode: a4d90...9bd

slabbedask
Skrevet
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Han skulle prøvd å leve i Cuba (under kommunismen han er for?), da hadde han nok blitt sinna fort, der sitter dei mørket, uten strøm, uten mat, og uten øl, uten internett)

Heldigvis for han bor han under den undertrykkende fæle kapitalismen, og med luksus nok til å kjøpe alkohol og surre seg bort i gudene vet hva han driver på med.

Anonymkode: a4d90...9bd

Det kan du si.

- Jeg er vokst opp i en familie hvor det å være kommunist er et hedersord. Begge mine foreldre er kommunister, og hvis noen spør meg om jeg er kommunist, har jeg ofte svart ja på det. 

https://www.nettavisen.no/nyheter/m-mir-kristj-nsson-ja-jeg-er-kommunist-i-festlige-lag/s/12-95-3423683287

Skrevet
ISW skrev (3 timer siden):

Altså,

Dette ville jeg og skrive om han drikker en del. Så dette var bare fylla vas. Han er åpen om sine alkoholproblemer. 

Skrevet (endret)
Grendel skrev (2 timer siden):

Han var åpenbart pære full, men det er ganske ille synes jeg. Det er ikke greit å true folk i fylla heller.

Samtidig er jeg mest opptatt av hvordan folk i en jobb utfører jobben sin. Ikke om de tråkker i salaten på fritiden.

Jeg synes han er en bra politiker. Han tenker høyt, bruker ekte argumenter og ikke så mye slagord og billige poeng. Det betyr ikke at jeg er enig i alt, men vi trenger sånne som han. Han må bare holde seg edru. 

Han må få hjelp med denne alkoholen sin vis han ikke får hjelp. 

Endret av Sakura
Lillemus
Skrevet (endret)
Sakura skrev (4 timer siden):

Han må få hjelp med denne alkoholen sin vis han ikke får hjelp. 

Han er jo åpen om at han trives med å drikke og ikke vil slutte.

Endret av Lillemus
AnonymBruker
Skrevet

Han skal nå vel etterforskes av politiet for brudd på paragraf 263, spesialbehandling skal han absolutt ikke ha. Lettvint håndtert av Rødt, usikkert om de tjener så mye på det, da mange vel allerede er forsynt med snusk og tull fra de folkevalgte.

Anonymkode: 8ac78...dca

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...