Gå til innhold

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dette kommer fra en kultur som kalte folk som stemte AP for høyre- avvikere.

Kan Rødt i det hele tatt kan eksistere uten den kulturen?

Videoannonse
Annonse
Nicklusheletida
Skrevet

Der blir for dumt å skylde på fylla. Lite betryggende at slike skal styre landet vårt..

Skrevet
Nicklusheletida skrev (45 minutter siden):

Der blir for dumt å skylde på fylla. Lite betryggende at slike skal styre landet vårt..

Han burde vist bedre voksen mann på 40 år  politiker og far. 

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (13 timer siden):

Kan Rødt i det hele tatt kan eksistere uten den kulturen?

Vet ikke sekter er litt som kakerlakker. Rødt er spiret ut av en politisk sekt, AKP/ML.. 

Anonymkode: e86b8...f87

AnonymBruker
Skrevet

Synd, for Mimir er en av de få politikerne det går an å like. Samtidig, har hørt ham nesten aggressiv i noen politiske saker. Enfold-støtten til kongehuset er en annen ting som trekker  ned selvsagt.

Anonymkode: 8ac78...dca

Worrisome_plenty
Skrevet

Bare fordi han er en sympatisk figur, som det er lett og like, så endrer ikke det faktumet at han er fra ytre venstre.

Skrevet (endret)
Worrisome_plenty skrev (31 minutter siden):

Bare fordi han er en sympatisk figur, som det er lett og like, så endrer ikke det faktumet at han er fra ytre venstre.

Jeg har aldri likt han. 

Endret av Sakura
Skrevet

Jeg liker Mimir. Helt totalt uenig med han politisk, men han er med med hele seg og har hjertet utenpå kroppen.

Han har innrømmet alkoholproblemer og legger seg helt flat på en troverdig måte tenker jeg. Samtidig hadde vi nok ikke tilgitt en ap-mann eller høyrekvinne en slik oppførsel. 

Men valgt er valgt. Han blir på tinget han. Jeg håper dette gjør han mer inspirert til å ta alkoholproblemene sine mer på alvor for jeg tenker at han tåler ikke flere slike feiltrinn. 

AnonymBruker
Skrevet

Han angrer og kommer med en uforbeholden unnskyldning, og sånn sett er han et eksempel til etterfølgelse for noen i kongehuset. Det vil nok mange være enige i.

Anonymkode: 8ac78...dca

Eva Sofie
Skrevet
Fru2020 skrev (På 7.4.2026 den 19.36):

Jeg liker Mimir. Helt totalt uenig med han politisk, men han er med med hele seg og har hjertet utenpå kroppen.

Han har innrømmet alkoholproblemer og legger seg helt flat på en troverdig måte tenker jeg. Samtidig hadde vi nok ikke tilgitt en ap-mann eller høyrekvinne en slik oppførsel.

Tja... Nå har visepresidenten på Stortinget (FRP) uttalt at han sykemelder seg og vil  motta helsehjelp, etter å ha blitt tatt i fyllekjøring.

Skrevet
Eva Sofie skrev (4 minutter siden):

Tja... Nå har visepresidenten på Stortinget (FRP) uttalt at han sykemelder seg og vil  motta helsehjelp, etter å ha blitt tatt i fyllekjøring.

Så det. Synes det egentlig har fått lite oppmerksomhet i forhold til Mimir

Eva Sofie
Skrevet
Fru2020 skrev (På 10.4.2026 den 9.35):

Ja, jeg har tenkt det samme. Men det har vært flere av tilsvarende oppslag fra det partiet. Er vi blitt mer vant til uro i rekkene hos FRP?

Det jeg er forundret/skuffet over, er at Sylvi Listhaug virker overrasket over at hun ikke hadde merket noe.

Men all respekt for begge to som er åpne om alkoholavhengighet. Håper at de som trenger og vil ha det, får hjelp.

Skrevet (endret)
Fru2020 skrev (På 10.4.2026 den 9.35):

Mimir er mer kjent, et han ikke? Jeg har aldri hørt om han Frp fyren før.

Fyllekjøring er kanske mindre spennende enn å true noen med Hells Angels.

Endret av Grendel
Skrevet
Grendel skrev (5 timer siden):

Mimir er mer kjent, et han ikke? Jeg har aldri hørt om han Frp fyren før.

Fyllekjøring er kanske mindre spennende enn å true noen med Hells Angels.

Frp fyren har jo en høyere stilling i Stortinget. Det burde gi det mer oppmerksomhet. Og så tenker jeg at å faktisk kjøre med så stor promille er potensielt farligere enn trusler.

Håper begge klarer å få kontroll på alkoholbruken sin

AnonymBruker
Skrevet
28 minutes ago, Fru2020 said:

Frp fyren har jo en høyere stilling i Stortinget. Det burde gi det mer oppmerksomhet. Og så tenker jeg at å faktisk kjøre med så stor promille er potensielt farligere enn trusler.

Håper begge klarer å få kontroll på alkoholbruken sin

Jeg har pleid å stemme FRP, aldri hørt om han FRP fyren og bryr meg ikke om han. Mediene gidder ikke skrive mye om ting folk ikke bryr seg om. Mimir er veldig kjent og alltid i nyhetene med mer eller mindre kloke utspill 😅

Anonymkode: a4d90...9bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har pleid å stemme FRP, aldri hørt om han FRP fyren og bryr meg ikke om han. Mediene gidder ikke skrive mye om ting folk ikke bryr seg om. Mimir er veldig kjent og alltid i nyhetene med mer eller mindre kloke utspill 😅

Anonymkode: a4d90...9bd

Det er ikke de mest kjente politikerene som blir satt i presidentskapet. Men stortingets president har faktisk mye makt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har planer om å begynne i et slags terapiløp. I et intervju i VG forteller Mímir Kristjánsson (R) at han skal til psykolog for å snakke om drikkingen og at han blir så sint. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...