Gå til innhold

Krever 3038 milliarder kroner av Norge

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

''Hva tror du motivet evt kan ha vært?''

Må det ha vært et dyptgående motiv, da? Jeg ser for meg at det ble knuffing etter en krangel om penger, pauser eller hva som helst annet, og at det utartet. Det er nok et hardt miljø der nede, og det skal vel ikke så mye til før noen går for langt.

Det spørs om vi får svar på det noen gang. Jeg er åpen for at de kan ha drept sjåføren, men ser også at de kan være uskyldige. Bevisene mot dem er ganske gode.

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

25

• Mrs D

13

• AneM1365380603

11

• hidi, the scorpion

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Det spørs om vi får svar på det noen gang. Jeg er åpen for at de kan ha drept sjåføren, men ser også at de kan være uskyldige. Bevisene mot dem er ganske gode.

Ja, at de blir dømt synes temmelig sikkert, og det vel høyst usikkert (for å si det mildt) om de noen gang får saken til Haag, slik de har snakket om.

Skrevet

Ikke alle, bare de som ikke kan tilpasse seg samfunnet vårt. Og som utnytter godene og voldtar jentene..

Me hvor skal vi gjøre av nordmennene som utnytter systemet og/eller voldtar?

Håper du har et stort hus, for før du vet ordet av det kan det ha blitt isolat for slike typer;-)

Skrevet

Jeg tror de ser litt anderledes på ting enn hva vi gjør. Både mht å snakke sant, og fremstille de utrolige påstandene som vi jo ser i denne rettsaken.

Tror dessverre de har en lavere terskel for drap også..

''Tror dessverre de har en lavere terskel for drap også..''

...og jeg tror at dette (også) gjelder akkurat disse to nordmennene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...