Gå til innhold

nhd Sarotex + Efexor ok?

Gjest Hoggormen som prøver igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest Hoggormen som prøver igjen...

Hei!

Jeg postet et innlegg for en stund siden, men prøver på nytt. Får ikke tak i psykiateren min før helga. Begynte på Efexor 75mg for snart to uker siden - trapper opp til 150 mandag.

Lurer på om det er trygt å bruke Sarotex 30 - 40mg på kvelden i tillegg - for å få sove. Jeg vil nødig bruke vanedanende piller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333837-nhd-sarotex-efexor-ok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MedicNerd

http://www.interaksjoner.no/

Her har du i hvert fall en plass å sjekke interaksjoner til du eventuelt får et svar.

Takk begge to :-)

Jeg har brukt å sjekke felleskatalogen for interaksjoner, men dette fant jeg nå ikke ut av likevel og følte meg tryggest med å spørre vår kjære psykiater om. Takk for den linken - alltid nyttig

Skal nok neppe opp i max på Efexor, men takk for at du gjorde oppmerksom på det også. Alltid nyttig det også!. Bruker Sarotex sporadisk jeg da, som alternativ til vanlige sovemedisiner. Nattesøvnen nå i helga er reddet :)

Gjest Hoggormen

Takk begge to :-)

Jeg har brukt å sjekke felleskatalogen for interaksjoner, men dette fant jeg nå ikke ut av likevel og følte meg tryggest med å spørre vår kjære psykiater om. Takk for den linken - alltid nyttig

Skal nok neppe opp i max på Efexor, men takk for at du gjorde oppmerksom på det også. Alltid nyttig det også!. Bruker Sarotex sporadisk jeg da, som alternativ til vanlige sovemedisiner. Nattesøvnen nå i helga er reddet :)

Sorry nickrot, jeg har bytta og prøver å beholde. Synd man ikke kan reservere to stykker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...