Gå til innhold

Psykisk friske mennesker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest signegurina

Du blir sliten av å klatre opp et fjell også...men når du når toppen vil du se en fantastisk utsikt =)

Fortsett å klatre du...så vil også du se denne fantastiske utsikten når du når toppen...

Ønsker deg en flott tur oppover =)

Jeg orker ikke klatre mer. Jeg er knust.

Så jeg er heldig bare fordi jeg er psykisk frisk? Så jeg er heldig som bare såvidt klarer å stå opp om morgenen for å være litt mamma til hun som skal på skolen? Som må legge meg igjen en halvtime før jeg klarer å dusje (etter å ha tatt morfin, forresten) - hvis jeg i det hele tatt klarer å dusje den dagen, kanskje klarer jeg ikke mer en tannpussen. Som må vente til mannen kommer hjem slik at vi (han) får handlet, som klarer å sitte oppreist å hjelpe dattera med lekser, men da klarer jeg ikke å lage middag - i tillegg til de intense smertene som jeg har 24 timer i døgnet, som ikke engang morfintabletter klarer å ta helt knekken på... Joda, men jeg er psykisk frisk, så jeg er vel heldig da...

Annonse

Gjest pandemi.no

Så jeg er heldig bare fordi jeg er psykisk frisk? Så jeg er heldig som bare såvidt klarer å stå opp om morgenen for å være litt mamma til hun som skal på skolen? Som må legge meg igjen en halvtime før jeg klarer å dusje (etter å ha tatt morfin, forresten) - hvis jeg i det hele tatt klarer å dusje den dagen, kanskje klarer jeg ikke mer en tannpussen. Som må vente til mannen kommer hjem slik at vi (han) får handlet, som klarer å sitte oppreist å hjelpe dattera med lekser, men da klarer jeg ikke å lage middag - i tillegg til de intense smertene som jeg har 24 timer i døgnet, som ikke engang morfintabletter klarer å ta helt knekken på... Joda, men jeg er psykisk frisk, så jeg er vel heldig da...

Da er du sikkert sterk psykisk siden du ikke har blitt deprimert av alt dette. Men at dette påvirker psyken din litt?

Da er du sikkert sterk psykisk siden du ikke har blitt deprimert av alt dette. Men at dette påvirker psyken din litt?

Det gjør det selvfølgelig til tider, men aldri så mye eller så langvarig at det blir en diagnose av det.

Men det var egentlig heller ikke poenget mitt - jeg er ganske sikker på hvem som har skrevet hovedinnlegget og svaret mitt var for å synliggjøre at ting kanskje ikke er så enkelt som hun ville ha det til her...

Gjest shunyata

Jeg orker ikke klatre mer. Jeg er knust.

Jovisst orker du =)

Du orker jo å skrive her...det tyder på at du ikke har gitt opp og at det er pågangsmot i deg...

Se til å kom deg opp av stolen...og gør noe som gjør deg godt...

Hopp og hei =)

ps: Jeg har selv vært langt nede...så jeg aner hvordan du har det...men du skal vite at det nytter å kjempe...

Gjest signegurina

Jovisst orker du =)

Du orker jo å skrive her...det tyder på at du ikke har gitt opp og at det er pågangsmot i deg...

Se til å kom deg opp av stolen...og gør noe som gjør deg godt...

Hopp og hei =)

ps: Jeg har selv vært langt nede...så jeg aner hvordan du har det...men du skal vite at det nytter å kjempe...

Men det er for vondt til å gjøre noe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...