Gå til innhold

Se meg, hør meg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

4

• Bookworm

3

• Nils Håvard Dahl, psykiater

2

• minusvariant1365381256

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest signegurina

''Når du reagerer som du gjør "Tilbakefall" så treffer det deg, like eller ikke like det.''

Ja jeg tror innlegget til denne "solfryd"-f*tta faktisk var _ment_ til "Tilbakefall" så da er det vel ikke så rart at det "treffer".

Hvis du f.eks. skyter deg selv så _treffer_ jo kula også, men det betyr jo ikke at du fortjener det (eller kanskje akkurat _du_ hadde fortjent det, forresten...)

takk for støtten men de har allerede skutt meg og vel så det. Jeg håper de har det bra nå som de har fått det som de ville.

Gjest signegurina

På barneskolen hadde jeg en fantastisk lærer som fortsatt er et stort forbilde for meg.

En dag i 7.klasse kom Politiet for å hente en gutt i klassen.

Dette skjedde helt uten dramatikk. Da gutten og politiet hadde forlatt skolen, måtte vi ta opp boka og lese om og om igjen Bjørnsons dikt:

Elsk din næste, du kristen-sjæl,

træd ham ikke med jernsko-hæl,

ligger han end i støvet.

Jeg skulle ønske "noen" hadde hentet meg. Etter dette vil jeg ikke leve mer. Ingen grunn til det så hatet som jeg er av de fleste fordi jeg var så dum å åpne meg. Men er desverre for feig. Håper at en dødelig sykdom "henter" meg i stedet for en annen. Da hadde alt blitt rettferdig. Men nå blir sikkert dette slettet. Fordi jeg ikke har lov å "forsvare" meg. Men pent er nødt til å ta det i mot. Jeg er lei for at jeg har lurt dere alle sammen.

Annonse

Gjest når du bytter nick, kan vel jeg også

Jeg skulle ønske "noen" hadde hentet meg. Etter dette vil jeg ikke leve mer. Ingen grunn til det så hatet som jeg er av de fleste fordi jeg var så dum å åpne meg. Men er desverre for feig. Håper at en dødelig sykdom "henter" meg i stedet for en annen. Da hadde alt blitt rettferdig. Men nå blir sikkert dette slettet. Fordi jeg ikke har lov å "forsvare" meg. Men pent er nødt til å ta det i mot. Jeg er lei for at jeg har lurt dere alle sammen.

Det er ikke på grunn av at du har "åpnet deg" at jeg (og andre) ble/blir irritert på deg, men på grunn av maset ditt. Spesielt på NHD. Og på grunn av at du gnåler om det samme om igjen og om igjen. Du har fått mange råd og god veiledning her på nettet, mer en noen annen kanskje. Men du viser ikke at du klarer å ta det til etterretning. Dèt er også en grunn til misnøyen fra min side...

Jeg måtte slutte i gruppeterapi en gang jeg, fordi jeg ikke klarte å nyttiggjøre meg det folk sa til meg. Da fikk jeg "sparken" fra gruppa.

Gjest Jeg orket ikke å endre nicket mer

Det er ikke på grunn av at du har "åpnet deg" at jeg (og andre) ble/blir irritert på deg, men på grunn av maset ditt. Spesielt på NHD. Og på grunn av at du gnåler om det samme om igjen og om igjen. Du har fått mange råd og god veiledning her på nettet, mer en noen annen kanskje. Men du viser ikke at du klarer å ta det til etterretning. Dèt er også en grunn til misnøyen fra min side...

Jeg måtte slutte i gruppeterapi en gang jeg, fordi jeg ikke klarte å nyttiggjøre meg det folk sa til meg. Da fikk jeg "sparken" fra gruppa.

nettopp derfor gir jeg opp også. Men nå gidder jeg ikke svare mer. Jeg vet nok til å vite ting og tang nå.

Annonse

Gjest Elextra

Nå gjør jeg akkurat som jeg vil da..

"I'm only stating a fact" - hun har jo blitt fortalt at hun er egoistisk og selvsentrert hundrevis av ganger, også av NHD.

Selvfølgelig gjør du som du vil...

Men også NHD har tidliger påpekt at det beste vi andre kan gjøre er å ignorere. Best for henne og best for andre, fordi trådene da ikke vil fylle forumet fullstendit (hvilket jeg bidrar til nå :#)

Selvfølgelig gjør du som du vil...

Men også NHD har tidliger påpekt at det beste vi andre kan gjøre er å ignorere. Best for henne og best for andre, fordi trådene da ikke vil fylle forumet fullstendit (hvilket jeg bidrar til nå :#)

Jo jeg er helt enig, og har også ignorert de uttalige innleggene hun har hatt frem til nå. Men idag klarte jeg ikke la være.

*tusler ut av tråden etter oppfordring fra Webbis*

Gjest 1000 nick

Kanskje du skal bli psykiater når du blir stor? :-). Fra spøk til revolver og jeg skammer meg veldig mye selv. Jeg har vært både navlebeskuende og mere til i min mørkeste depresjon, ser det nå som jeg er langt friskere. Det er noe med at den indre smerter truer med å gnage deg i stykker, dette farver tankene dine, de du har om deg selv og det du tror alle andre tenker om deg. Du mister alle krefter, du ser ingen farver lengre, du tror alle andre ser vilket elendig menneske du er. Alt er negativt. Og JA, jeg ser at psykisk syke mennesker blir blir både selvopptatte og navlebeskuende, det er vel et av symptomene på en sånn sykdom?

Jeg skjønner også at dere friske blir veldig lei og oppgitte over slike mennesker, har vært det selv. Har hatt psykisk syke mennesker over meg hele livet som har fortalt meg hvor ille alt er, hvor ille livet er, at det er ingen vits i dette livet, at vi helst burde dø.

Så ble jeg deprimert selv til slutt. Jeg ser ting på et litt annet vis nå, men jeg tror også jeg har lært litt. Når jeg blir deppa går jeg ikke rundt til mine nærmeste og klager over alt, jeg gjemmer meg istedet. Har jeg en bedre dag setter jeg på meg et smil og snakker positivt selv om det ikke kommer helt fra hjertet.

Og ja, jeg har kommet med mange frustrasjoner på dette forumet, sikkert mange som er lei av meg også. Men jeg skjuler meg under mange forskjellige nick, adresser osv. Jeg har også en kjempflink psykolog og andre som tar vare på den delen av meg som uheldigvis er litt psyk. Jeg har gode venner som er venner og ingenting annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...