Gjest Joshuuuua Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 NHD, da.... Har jeg sagt noe galt siden du ikke svarer??? Synes det var så unødvendig . Ja du får kanskje tilfredstilt ditt behov for å ta igjen. Påpeke uheldig mønster j31! har som har vist seg her på forumet. Også blitt påpekt før. Du har et poeng det er ikke det. hva er vitsen med å rippe opp i det igjen da. Har ikke vedkommende nesten sluttet å være her på forumet også?. men så skulle vi slutte denne diskusjonen. Det er uansett fascinerende å se hvor mye styr denne brukeren har klart å lage på psykiatriforumet. Både positive og negative reaksjoner. Er det noen som ikke har meninger eller tanker om denne brukeren. Kanskje fordi personen har vist seg så sårbar her , utagert og vist umodne sider av seg selv. Det er kanskje en grunn til at denne brukeren har fått så mye oppmerksomhet. Det dreier seg jo ikke bare om henne men hvordan vi andre responderer også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333852-se-meg-h%C3%B8r-meg/page/3/#findComment-2798680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest signegurina Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 På barneskolen hadde jeg en fantastisk lærer som fortsatt er et stort forbilde for meg. En dag i 7.klasse kom Politiet for å hente en gutt i klassen. Dette skjedde helt uten dramatikk. Da gutten og politiet hadde forlatt skolen, måtte vi ta opp boka og lese om og om igjen Bjørnsons dikt: Elsk din næste, du kristen-sjæl, træd ham ikke med jernsko-hæl, ligger han end i støvet. Når jeg tenker meg om og leser dette en gang til, opplever jeg litt støtte i det og det var vakkert dikt. I såfall, takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333852-se-meg-h%C3%B8r-meg/page/3/#findComment-2799137 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest signegurina Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Synes det var så unødvendig . Ja du får kanskje tilfredstilt ditt behov for å ta igjen. Påpeke uheldig mønster j31! har som har vist seg her på forumet. Også blitt påpekt før. Du har et poeng det er ikke det. hva er vitsen med å rippe opp i det igjen da. Har ikke vedkommende nesten sluttet å være her på forumet også?. men så skulle vi slutte denne diskusjonen. Det er uansett fascinerende å se hvor mye styr denne brukeren har klart å lage på psykiatriforumet. Både positive og negative reaksjoner. Er det noen som ikke har meninger eller tanker om denne brukeren. Kanskje fordi personen har vist seg så sårbar her , utagert og vist umodne sider av seg selv. Det er kanskje en grunn til at denne brukeren har fått så mye oppmerksomhet. Det dreier seg jo ikke bare om henne men hvordan vi andre responderer også. takk for støtten til også deg og andre som har gitt meg det. Setter større pris på det enn andre tror. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333852-se-meg-h%C3%B8r-meg/page/3/#findComment-2799140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.