Gå til innhold

Se meg, hør meg...

Anbefalte innlegg

Gjest Joshuuuua

NHD, da.... Har jeg sagt noe galt siden du ikke svarer???

Synes det var så unødvendig . Ja du får kanskje tilfredstilt ditt behov for å ta igjen. Påpeke uheldig mønster j31! har som har vist seg her på forumet. Også blitt påpekt før. Du har et poeng det er ikke det.

hva er vitsen med å rippe opp i det igjen da. Har ikke vedkommende nesten sluttet å være her på forumet også?.

men så skulle vi slutte denne diskusjonen. Det er uansett fascinerende å se hvor mye styr denne brukeren har klart å lage på psykiatriforumet. Både positive og negative reaksjoner. Er det noen som ikke har meninger eller tanker om denne brukeren. Kanskje fordi personen har vist seg så sårbar her , utagert og vist umodne sider av seg selv. Det er kanskje en grunn til at denne brukeren har fått så mye oppmerksomhet. Det dreier seg jo ikke bare om henne men hvordan vi andre responderer også.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

4

• Bookworm

3

• Nils Håvard Dahl, psykiater

2

• minusvariant1365381256

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest signegurina

På barneskolen hadde jeg en fantastisk lærer som fortsatt er et stort forbilde for meg.

En dag i 7.klasse kom Politiet for å hente en gutt i klassen.

Dette skjedde helt uten dramatikk. Da gutten og politiet hadde forlatt skolen, måtte vi ta opp boka og lese om og om igjen Bjørnsons dikt:

Elsk din næste, du kristen-sjæl,

træd ham ikke med jernsko-hæl,

ligger han end i støvet.

Når jeg tenker meg om og leser dette en gang til, opplever jeg litt støtte i det og det var vakkert dikt. I såfall, takk.

Gjest signegurina

Synes det var så unødvendig . Ja du får kanskje tilfredstilt ditt behov for å ta igjen. Påpeke uheldig mønster j31! har som har vist seg her på forumet. Også blitt påpekt før. Du har et poeng det er ikke det.

hva er vitsen med å rippe opp i det igjen da. Har ikke vedkommende nesten sluttet å være her på forumet også?.

men så skulle vi slutte denne diskusjonen. Det er uansett fascinerende å se hvor mye styr denne brukeren har klart å lage på psykiatriforumet. Både positive og negative reaksjoner. Er det noen som ikke har meninger eller tanker om denne brukeren. Kanskje fordi personen har vist seg så sårbar her , utagert og vist umodne sider av seg selv. Det er kanskje en grunn til at denne brukeren har fått så mye oppmerksomhet. Det dreier seg jo ikke bare om henne men hvordan vi andre responderer også.

takk for støtten til også deg og andre som har gitt meg det. Setter større pris på det enn andre tror.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...