Gå til innhold

Hva er høy feber?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Når et av symptomene på svineinfluensa er høy feber så lurer jeg på hva som regnes som høy feber. Vet dere?

Skrevet

Vi har beskjed om å holde oss hjemme 7 dgr hvis vi har minimum tre influensasymptomer, derav feber over 38 grader som et av symptomene.

Gjest best wishes
Skrevet

Vi har beskjed om å holde oss hjemme 7 dgr hvis vi har minimum tre influensasymptomer, derav feber over 38 grader som et av symptomene.

Jeg har 37,9 i feber. Kan jeg da trygt gå på jobb, hvis jeg ikke har andre symptomer enn litt vondt i halsen?

Gjest feberhet
Skrevet

Vi har forskjellig normaltemeratur.

1,5 grader over normalen for en selv er "høy" feber. På fagspråket er en da "febril". Under dette er en "subfebril".

Skrevet

Jeg har 37,9 i feber. Kan jeg da trygt gå på jobb, hvis jeg ikke har andre symptomer enn litt vondt i halsen?

Det hadde jeg gjort...med mindre formen blir dårlig. Det skal ikke så mye feber til før man blir ganske sliten og får verk i kroppen. Og hvis det er tilfelle syns jeg du skal kose deg under dyna...

Gjest best wishes
Skrevet

Det hadde jeg gjort...med mindre formen blir dårlig. Det skal ikke så mye feber til før man blir ganske sliten og får verk i kroppen. Og hvis det er tilfelle syns jeg du skal kose deg under dyna...

har ikke samvittighet til å legge meg under dyna, spesielt hvis jeg ikke blir noe dårligere. Vi er allerede underbemannet på jobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...