Gjest best wishes Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Når et av symptomene på svineinfluensa er høy feber så lurer jeg på hva som regnes som høy feber. Vet dere? 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Vi har beskjed om å holde oss hjemme 7 dgr hvis vi har minimum tre influensasymptomer, derav feber over 38 grader som et av symptomene. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Vi har beskjed om å holde oss hjemme 7 dgr hvis vi har minimum tre influensasymptomer, derav feber over 38 grader som et av symptomene. Jeg har 37,9 i feber. Kan jeg da trygt gå på jobb, hvis jeg ikke har andre symptomer enn litt vondt i halsen? 0 Siter
Gjest feberhet Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Vi har forskjellig normaltemeratur. 1,5 grader over normalen for en selv er "høy" feber. På fagspråket er en da "febril". Under dette er en "subfebril". 0 Siter
Skyer Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Jeg har 37,9 i feber. Kan jeg da trygt gå på jobb, hvis jeg ikke har andre symptomer enn litt vondt i halsen? Det hadde jeg gjort...med mindre formen blir dårlig. Det skal ikke så mye feber til før man blir ganske sliten og får verk i kroppen. Og hvis det er tilfelle syns jeg du skal kose deg under dyna... 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Det hadde jeg gjort...med mindre formen blir dårlig. Det skal ikke så mye feber til før man blir ganske sliten og får verk i kroppen. Og hvis det er tilfelle syns jeg du skal kose deg under dyna... har ikke samvittighet til å legge meg under dyna, spesielt hvis jeg ikke blir noe dårligere. Vi er allerede underbemannet på jobb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.