Gjest unsura Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Hjelp! Håper veldig på svar på dette, så jeg kan sove i natt. Sitter på startsiden da jeg plutselig blir klar over en blinkende annonse fra be2. Her står det: mine meldinger 4 og det står fra, referanse og overensstemmelse. Betyr dette at samboren min er medlem der?? Jeg finner ikke loggelementer derfra, men dem har han vel slettet da... Jeg vet han vil nekte. derfor håper jeg på svar herifra først. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Nei, det er nok bare en vanlig annonse. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Hadde du gjort deg litt flid å undersøkt, hadde du nok funnet ut at dette bare var en vanlig annonse. Gikk inn for å se selv, og det var ikke vanskelig å finne ut av dette. Så din samboer har nok ingenting å skjule for deg....sov godt :-) 0 Siter
Gjest herminegrang... Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Jeg skjønner at du kan bli mistenksom, men dette er bare en vanlig reklame/annonse. Så bare pust ut! 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Dette er reklame, jeg får sånn på facebook f.eks. hele tia, du her 2 nye meldinger, 1 som liker deg bla bla.. det er for å lure deg til å klikke på annonsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.