Gå til innhold

dere som er på www.be2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!

Håper veldig på svar på dette, så jeg kan sove i natt. Sitter på startsiden da jeg plutselig blir klar over en blinkende annonse fra be2.

Her står det: mine meldinger 4 og det står fra, referanse og overensstemmelse.

Betyr dette at samboren min er medlem der?? Jeg finner ikke loggelementer derfra, men dem har han vel slettet da...

Jeg vet han vil nekte. derfor håper jeg på svar herifra først.

Onsdag1365380628
Skrevet

Hadde du gjort deg litt flid å undersøkt, hadde du nok funnet ut at dette bare var en vanlig annonse. Gikk inn for å se selv, og det var ikke vanskelig å finne ut av dette. Så din samboer har nok ingenting å skjule for deg....sov godt :-)

Gjest herminegrang...
Skrevet

Jeg skjønner at du kan bli mistenksom, men dette er bare en vanlig reklame/annonse. Så bare pust ut!

Gjest Mirakelet
Skrevet

Dette er reklame, jeg får sånn på facebook f.eks. hele tia,

du her 2 nye meldinger, 1 som liker deg bla bla..

det er for å lure deg til å klikke på annonsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...