Gå til innhold

Konstatert mulig bifil av en healer

Anbefalte innlegg

Gjest Frustert og litt forbannet

Hei. Jeg har vært litt nedfor i etpar måneder nå. Jeg tror helst at det kan være min livssituasjon, at jeg ikke har stiftet familie og fått barn ennå slik som mange kamerater i min alder (34 år) har gjort. Jeg ble tipset om at kanskje en healer kunne hjelpe litt, og fikk ham på besøk hos meg. Jeg må begynne med å si at under denne healingen så følte jeg ikke noe særlig av det han sa (selv i en situasjon hvor man åpner seg og vil gjerne ha hjelp) og når han sa usannheter om at jeg var både sint på mine foreldre og ikke likte min leilighet så skjønte jeg ingenting. For det er jo ikke sant, men jeg skulle gi det en sjangs. Nesten på slutten av healingen spurte han meg om hvilken legning jeg hadde. Må si at jeg fikk litt sjokk, men skulle være voksen å ta alle spørsmål særiøst. Og sa til ham da hva jeg alltid har følt meg som, og det er heterofil. Tanken min har aldri slått meg på om jeg er noe annet, og det viser min adferd til daglig også på hva min hjerne blir tiltrukket av. Da begynte han å føre hånden svevende over hodet mitt, og forklare noe "fem-på-tolv til fem-over-tolv" hvor jeg var hetero på ene siden men litt mindre hetero på andre siden av tolv.(blir nesten litt dårlig og forbannet av å skrive om dette, men føler at jeg må får "luftet" dette. Nesten som at jeg skulle tro at healeren har en annen legning enn heterofil) Jeg fikk helt sjokk av dette og kjente meg ikke litt igjen av denne konstateringen hans! Litt tidligere i timen svevde han den hånden sin over mitt kjønnsorgan (før han begynte å prate om legningen min) uten å være borti noe, for det var det største nervesenteret eller noe. Jeg følte det også som ganske ubehagelig fra en mann, og håpet inderlig at han ikke skulle komme nærmere mitt kjønnsorgan enn han allerede var. Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, men lett fysisk vold(som jeg aldri bruker) tror jeg kunne vært nært forestående da. Nå har jeg i to dager gått rundt og følt på rett og slett alt som jeg gjør og foretar meg om jeg kan helle mot en annen legning, men finner ikke noe der, helt ærlig. Jeg ble virkelig knekt av denne healeren og føler meg mentalt enda dårligere etter denne timen enn jeg var før. Har han lov til å holde på å "leke" mentalt med andre folk på den måten? Jeg angrer bittert på at jeg sa ja til en healing time, for om jeg følte meg litt mislykket og utilpass fra før så føler jeg det ihvertfall nå, selv om jeg er et sterkt menneske og skal ikke la meg knekke av slike folk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333906-konstatert-mulig-bifil-av-en-healer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest helt hetero

Herregud. Jeg tror du har bedre oversikt over din egen legning enn en healer som overfører sine egne tanker og følelser på deg. Kanskje han er bifil selv? Som hetero har jeg møtt opp til flere homofile/lesbiske/bifile som mener de kan "se" jeg er lesbisk, men at jeg bare ikke har skjønt det enda. DEM OM DET!

Gjest helt hetero

HOMO!!!!!!!!!!!!!!!

Men seriøst......... seksuell legning er et personlig _valg_, noe du tydeligvis har vett nok til å skjønne.....

Legning er ikke et personlig _valg_. Man kan ikke velge å være om man vil være hetero eller homo.

Gjest noen forslag

Herregud for en idiot du har kommet borti da!!

Kan du klare å riste hele greia av deg? Dette er jo bare tull. Jeg tar ikke her stilling til om det finnes seriøse healere. Det kan godt være, men du har kommet borti en tulling. Personlig ser ejg dette som et eksempel på at hvis en er litt nede, eller sliter med noe, er det ikke bare-bare å legge seg i hendene på t menneske som ikke er kvalitetssikret på noen måte. Å kvalitetssikre i etterkant, slik du nå må gjøre, er ikke noen fornøyelse. Ikke bry deg en dritt om noen av de tingene han sa. Han vet ikke en dritt om deg. Han ser ingen verdens ting, annet enn pengene som kommer inn i hans lommebok.

Du vet da hvilken legning du har, og skulle den forandre seg hos deg som hos oss andre, merker vi det tidsnok selv.

Jeg forstår at du kan føle deg så smått utsatt for en form for "overgrep". På den andre siden synes jeg du er et voksent menneske, og det er ditt valg å ta kontakt med den type behandlere for å bli utsatt for det de skulle ha på repertoaret(som ofte er helt useriøst), så du kan ringe å kjefte på han om det gjør deg godt. Eller legge det bak deg og lære noe av det.

Jeg hadde nok gjort det siste.

Herregud for en idiot du har kommet borti da!!

Kan du klare å riste hele greia av deg? Dette er jo bare tull. Jeg tar ikke her stilling til om det finnes seriøse healere. Det kan godt være, men du har kommet borti en tulling. Personlig ser ejg dette som et eksempel på at hvis en er litt nede, eller sliter med noe, er det ikke bare-bare å legge seg i hendene på t menneske som ikke er kvalitetssikret på noen måte. Å kvalitetssikre i etterkant, slik du nå må gjøre, er ikke noen fornøyelse. Ikke bry deg en dritt om noen av de tingene han sa. Han vet ikke en dritt om deg. Han ser ingen verdens ting, annet enn pengene som kommer inn i hans lommebok.

Du vet da hvilken legning du har, og skulle den forandre seg hos deg som hos oss andre, merker vi det tidsnok selv.

Jeg forstår at du kan føle deg så smått utsatt for en form for "overgrep". På den andre siden synes jeg du er et voksent menneske, og det er ditt valg å ta kontakt med den type behandlere for å bli utsatt for det de skulle ha på repertoaret(som ofte er helt useriøst), så du kan ringe å kjefte på han om det gjør deg godt. Eller legge det bak deg og lære noe av det.

Jeg hadde nok gjort det siste.

takk for svar. skal få lagt dette bak meg ja, men av og til så hjelper det å få delt litt tanker og få bekreftet det som jeg tror selv

Annonse

minusvariant1365381256

Legning er ikke et personlig _valg_. Man kan ikke velge å være om man vil være hetero eller homo.

''Man kan ikke velge å være om man vil være hetero eller homo.''

Hvis det går an _la være_ å velge, går det vel også an å velge?

Gjest helt hetero

Jeg har et par homofile venner som kjapt hadde skiftet legning hvis det hadde vært mulig. Da hadde de sluppet fordommer og fordømmende syn fra kristne og andre.

Annonse

Hadde du klart å velge å være noe annet enn du er?

Jeg er kvinne og 100 % hetero. Det hadde ikke vært mulig for meg å _velge_ å bli tiltrukket av en av samme kjønn. Hvis man er bifil, så kan man antagelig ta et _valg_.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...