Gå til innhold

Et innlegg på plastikkirurgi

Anbefalte innlegg

Gjest skremmende utvikling
Skrevet

Jeg klarte å rote meg inn på plastikkirurgiforumet, og fikk store øyne da jeg så et innlegg fra 04.04.09, der en kvinne ønsker å fjerne egne pupper (brystvev) for å legge inn saltvann. HVA? Vil virkelig noen fjerne sine egne pupper? Er dette noe andre kunne tenkt seg å gjøre?

Skrevet

Hvorfor legger de inn saltvann? Hvorfor ikke ferskvann? Da har man en reserve sånn i tilfelle.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kanskje det er arvelig brystkreft i familien? Det er en del kvinner som tar det vanskelige valget å fjerne brystene for å forebygge kreft, selv om de ikke har det selv (enda).

Kvinner som har måttet fjerne brystene pga kreft, kan få lagt inn brustproteser.

Gjest puppegurine
Skrevet

Innlegget er mitt, og jeg kan love deg at jeg har mine grunner, uten at jeg vil komme nærmere inn på det. Det har ingenting med det kosmetiske å gjøre.

Gjest kunne vært ok å lære mer
Skrevet

Innlegget er mitt, og jeg kan love deg at jeg har mine grunner, uten at jeg vil komme nærmere inn på det. Det har ingenting med det kosmetiske å gjøre.

Kunne du ikke være så snill å opplyse oss? Du er jo helt anonym her. Informasjon gjør jo oftest at folk kan få litt mindre fordommer og lære noe nytt.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det er en problemstilling noen kan komme opp i, pga at det kan være stor sjangse for brystkreft.

Jeg vet kjenner til noen som valgte og gjøre det, sjangsen var stor, og for å være sikker etter å ha gått mange runder med seg selv, valgte og gjøre det slik.

Det hadde ingenting med kosmetisk og gjøre.

Gjest skremmende utvikling
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1251575269' post='4201176]

Det er en problemstilling noen kan komme opp i, pga at det kan være stor sjangse for brystkreft.

Jeg vet kjenner til noen som valgte og gjøre det, sjangsen var stor, og for å være sikker etter å ha gått mange runder med seg selv, valgte og gjøre det slik.

Det hadde ingenting med kosmetisk og gjøre.

Det forklarer saken. Ingen jeg kjenner har hatt brystkreft så det tenkte jeg ikke på engang. Jeg trodde det var av kosmetiske grunner og ble helt forferdet!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det forklarer saken. Ingen jeg kjenner har hatt brystkreft så det tenkte jeg ikke på engang. Jeg trodde det var av kosmetiske grunner og ble helt forferdet!

:o)

Det er ikke sikkert jeg hadde visst om den problemstillingen, og tenkt som deg, det er fort gjort. Ofte ligger det grunner i bunn som vi ikke kjenner til, og som ikke alltid kommer frem. (jeg har ikke lest innlegget du henviser til, så jeg svarer generelt her altså)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...