Gå til innhold

Skifte språk på mobil

Anbefalte innlegg

Gjest ikke flink til dette
Skrevet

Jeg kjøpe en nokia på pixmania.com. Men alt står på engelsk. Jeg vil gjerne ha meny og alt på norsk men det finnes ikke norsk. Hvor kan jeg få ordnet det?

Skrevet

Om det ikke finnes valgfor norsk språk i telefonen har du to muligheter for å få det til: 1) Du kan trylle. 2) Du kan kjøpe en telefon med norsk språk.

Tror metode 2 er den sikreste.

Gjest ikke flink til dette
Skrevet

Om det ikke finnes valgfor norsk språk i telefonen har du to muligheter for å få det til: 1) Du kan trylle. 2) Du kan kjøpe en telefon med norsk språk.

Tror metode 2 er den sikreste.

Hadde jeg vist at det var engelsk og ikke norsk på den så hadde jeg ikke kjøpt den

Skrevet

Det skal gå an å skifte språk på mobilen, men kanskje du ikke finner norsk i lista?

Skrevet

Hadde jeg vist at det var engelsk og ikke norsk på den så hadde jeg ikke kjøpt den

Har du nettopp kjøpt den? I så fall skal det følge med en angregaranti-lapp, som du skal kunne bruke innen ei viss tid, og i fall du vil heve kjøpet. Det er ikke snakk om så lange tida etter kjøpet, to-fire uker eller noe sånt.

Hva med å ringe dem og forklare problemet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...