Gå til innhold

Negativ og destruktiv

Anbefalte innlegg

To ord som trygt kan brukes på en del svar her på DOL nå om dagen. Trist lesing.

Jeg forsøker å svare helt uten baktanker, og får nærmest kjeft. Jeg forstår at en del har inne er psyke, men det er ingen unnskyldning for mange stygge svar.

Det er andre folk her inne som også er psyke som klarer å svare på en god måte.

Se f.eks på svar til meg "om å pålegge andre ansvar for ens liv." Det vris og vrenges på innlegg. DOL skal være et seriøst forum. Det har det vært i alle år, men nå synes jeg grensen er nådd ift. aggressivitet i svar fra brukernes side.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/333927-negativ-og-destruktiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig enig med deg, Magna. Jeg reagerte også på det "høll i hue-tilsvaret du fikk. Særlig når det var til meg du skrev om våre erfaringer med egne foreldre og tanker du ville formidle til meg. Det hadde jo ikke noe som helst "personlig hets" til en annen bruker ved seg. Slike utidige svar synes jeg er på grensen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...