Gå til innhold

Ullundertøy til stor gutt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 12 åe som har vokst ut av det han har hatt av ullundertøy, så da trenger han nytt!

Hva og hvor kjøper man dette til ungdommer da? Har sett at janus reklamerer for noe sort, men det ser så blomstrerte ut, dette ville han ikke ha:o)

Har også sett Pierre Robert reklame i noen blader, det skal visst være noe ull undertøy derifra og, men finner det ikke i noen butikker... ??

Han har riktignok blitt stor gutt, men trenger ull undertøy forde:o)

Onsdag1365380628
Skrevet

Gå innom en sportsbutikk og se på utvalget der. Jeg har selv et barn på 13 og finner denne mellomalderen litt vanskelig med tanke på klesstørrelse og stil. Mye er for smått og for barnslig, og hun er ikke helt i de voksnes rekker heller.

Skrevet

Jeg kjøpte ulltøy til min gutt på 10 år på Intersport i vinter - husker ikke merket.

Gjest høstløv
Skrevet

Har du prøvd sportsbutikker. Janus har tidligere hatt nøytrale farger på ullundertøy til barn/ungdom, ellers har jeg kjøpt superundertøy.

Janus har jeg kjøpt på Obs!

Skrevet

Jeg ville gått innom en god sportsbutikk. Ullundertøy i god kvalitet leveres fra flere leverandører.

Alternativt kan du også sjekke ut Bogerud Tekstil hvis du har en slik i nærheten av deg. De har ganske storttvalg av ullundertøy her jeg bor.

Skrevet

Janus sitt svarte og grå er veldig fint, selv om det ser blomstrete ut. Guttungen hadde sånt i fjor, og det var veldig slitesterkt også. Det er forresten ikke blomster, men ser mer ut som et lite troll med en veldig lang "litjkar" mellom beina...

Janus har en del mørkeblå ullklær også, og ullfrotteen går i hvert fall helt opp til str 16 år. Det er store størrelser, så jeg bruker str 16 år selv. Hvis han passer i voksen str small, så har sparkjøp også en del stripete og ensfarga Janusklær som er ok.

Skrevet

Vi hadde Janus ullundertøy i fjor, og det var helt ensfarget uten blomster. Har de bare blomstermotiv i år??

Skrevet

Devold sitt er best (det påstår iallefall ungene mine!).

Skrevet

Vi hadde Janus ullundertøy i fjor, og det var helt ensfarget uten blomster. Har de bare blomstermotiv i år??

Det er ikke blomster, det er et lite troll med lang "litjkar"... Janus har ensfarget også. Vi hadde begge deler i fjor, og den flerfargede holdt knærne mye lengre på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...